|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
ik kom spijtig genoeg niet kijke/luistere ... ma kwou ff zegge da'k et apprecieer da ge zijt kome zien naar mij @ hermesverkiezingen ... (zehra, jasper, johan, benny, ... )
appreciate it ;)
greetz despe |
np, everything for the beta's eh ;)
on-topic: Jasper heeft da goe gedaan ;) en z'n fans ook natuurlijk :toothless
en Meltoz, thanks voor je steun-berichtje... ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
on-topic: Jasper heeft da goe gedaan ;) en z'n fans ook natuurlijk :toothless |
Absoluut!! Vooral de fans ;)
Ach what the heck, even een verslagje schrijven :)
Rond 18u20 kwam m'n maat Joris me hier ophalen, waarna we richting Diepenbeek trokken om Zehra op te halen. Daar ook afgesproken met Tom en Anja, en dan "in konvooi" naar De Hel Van Staaien in Sint-Truiden. Dat bleek een gezellig danscafeetje te zijn, niet groot maar wel leuk. Het aanwezige materiaal was ook best te pruimen, en dat is altijd een pluspunt!
Nadat alle DJ's gearriveerd waren werd er geloot, en na het nodige ruil- en wisselwerk moest ik uiteindelijk om 23u30 draaien, best een fijn uur. In afwachting daarvan dan maar eerst het traditionele pak friet gaan eten, gelukkig was er vlakbij een frituur. Ondertussen ook een SMS'je van Meltoz gekregen, waarvoor veel dank, ik apprecieerde het enorm ket! ;)
Rond 21u30 ging de contest van start met AC Oliver, die echt wel een fijn setje progtrance speelde! Swing To Harmony, The World Doesn't Know, Till There Was You,... jammer dat er nog niet echt sfeer was, hij verdiende een enthousiaster publiek. Daarna passeerden bijna allemaal groove/house/electro DJ's de revue tot ik aan de beurt was. De meesten draaiden best goed, maar na een tijdje werd het echt wel saai en eentonig. Maar dan was het dus aan mij om de mensen op wat andere muziek te vergasten! :D
Tot m'n grote verbazing lustten ze er wel pap van, en ondanks een redelijk irritant begin (LJ die midden tijdens m'n eerste overgang opeens in m'n oor begon te roepen over het volume of whatever en dan zelf maar in de supersmalle booth aan de knoppen van het mengpaneel begon te prutsen zodat ik niet aan m'n plaat kon om bij te sturen => overgang kinda messed up :whip: ) liep het wel los. Relatief stevig progwerk gedraaid, en dat kreeg tot m'n grote blijdschap het volk al wat in beweging! :)
Uiteindelijk was ik dan ook best tevreden over m'n set, en zeker over de supporters!! Thanks a lot people, jullie steun deed echt wel veel! :)
We hadden echter niet echt zin om tot 4u daar te blijven wachten op de uitslag, dus tegen 1u terug huiswaarts getrokken, terwijl er - wééral - een groove/electro-DJ begon. Ik heb me in ieder geval best geamuseerd, en hopelijk valt de uitslag wat mee :)
Foto's komen er zo snel mogelijk aan...
En m'n tracklistje for those who care :)
1. Kosmas Epsilon - Shame [EQ Grey]
2. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad [DK records]
3. Parallel Sound - Beyond your soul [Hope Records]
4. Echotek - The other zone (Moshic mix) [Contrast] -> Blijft zo'n dansvloerbom :crazy:
5. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix) [Babylon]
Geen tijd meer voor nog een laatste plaatje jammer genoeg :( |
|
|
| eieregooie |
Hey FRED! Tis na 3en ja!!! :whip:
Schiet eens op!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|