return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting?

Jasperovitsj
Geselecteerd voor 5 mei :)
DeSpErAtOs-X
mjah, ik eb geen tijd atm ... ik zal men slaap kunnen gebruiken na 4 mei :p
xcape
Kun je mij een gefundeerde en opbouwende argumentering geven waarom ik niet geselecteerd ben. Ik heb zelfs een liveset gestuurd die op technisch gebied echt wel in orde was. Misschien omdat ik niet op dj2dj zit??
eieregooie
lol

anders laat je je even kennen ;)
FredNova
quote:
Originally posted by xcape
Kun je mij een gefundeerde en opbouwende argumentering geven waarom ik niet geselecteerd ben. Ik heb zelfs een liveset gestuurd die op technisch gebied echt wel in orde was. Misschien omdat ik niet op dj2dj zit??

1. Selecties hebben niets te maken met op welke fora je ingeschreven bent :conf:

2. Als er 42 zijn 'die op technisch gebied wel in orde waren' en er zijn 24 plaatsen, dan heb je bijna 1 kans op 2 om er niet/wel bij te zijn.

3. Dan moesten we naar je tekst gaan kijken bij 'motiviatie' en die was "Het is altijd leuk om voor een goed dance publiek te kunnen draaien, komt niet zo veel voor tegenwoordig. Daarom laat ik zo een gelegenheid niet voorbij gaan." Deze heeft mij niet overtuigd. (je statement is ook contradictorisch)

4. Bij stijl staan ook eigen producties wat ik heel knap vind, maar wat niet echt gaat aanslaan in een danscafé met een commerciële meute.

5. De toon die je aanslaat in je bericht is (zoals Ei opmerkte) niet echt heel sportief. Trouwens je mag dat ook altijd naar mij doormailen ipv op een forum te zetten.

6. Heel de gebeurtenis is gratis en er steekt weken vrije tijd in en er zijn dan nog eens voor 200 euro platenbonnnen... Wat wil je nog meer? Een verantwoording blijkbaar? Die heb je gekregen, hoewel ik die niet hoef te geven.

Genoeg?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium