return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting?

Blue-J
jeeeeeuj proficiat aan de winnaars, jaspie ;)
en doe da goed in de finale! hoi
Jasperovitsj
Ff m'n verslagske vanop dj2dj kopieren:

"En ik ben net terug van de contest sé :D

Ik had de eer om als eerste te draaien en was dus al om 20u present in de Hel. Het decor was lichtelijk anders tegenover de voorrondes, maar het terras was echt wel gezellig ingericht met het zand en de palmbomen!
Dj Reality begon dan aan zijn opwarming, en er passeerden meteen een paar zalige proggy platen, dus ik was meteen in de goeie mood. Rond 20u45 heb ik dan overgepakt, en het liep wel lekker, ondanks dat het buiten nog licht was en er bijna geen volk was :D Mondjesmaat sijpelde er dan toch volk binnen, en ik kreeg zowaar al enkele mensen aan het dansen :) Al bij al was ik wel content van m'n set, ze was beter dan die van de voorronde vond ik :)
Dan was het de beurt aan Dj Xtreme om over te nemen, maar van zijn set hebben we jammer genoeg niet veel gehoord omdat onze magen nogal hard aan het knorren waren wegens gebrek aan avondeten. Snel een frietje gaan halen in Sint-Truiden, en toen we terug kwamen was Xtreme nog back 2 back aan het draaien met Jay Lee. Die nam daarna over met stevige electro house, en hij had het volk goed mee! Daarna kwam Miss LN, en dat was een fameuze style-switch :eyes: Ze deed dat wel heel goed anders, ge komt niet vaak vrouwen tegen die zo degelijk kunnen mixen...

Vanwege de lange verplaatsing naar huis konden we sowieso niet tot het einde blijven, dus dan besloten we maar om na Miss LN's set naar huis te gaan, ook omdat het ondetussen al stampvol zat binnen.
Het was in ieder geval een hoogstaande finale, en de jury zal het er ni makkelijk mee hebben denk ik :nervous:

Ik zal op verzoek ook gelijk m'n tracklist posten :)

1. ZGR - The love below (BCML's "I used to have a crush on you" remix) [Hatch]
2. Kosmas Epsilon - Hollow rue (Kosmas original) [Hatch]
3. Flash Brothers - The call [Silver Planet]
4. Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Van Bellen remix) [SOG Chrome]
5. Gabriel & Dresden - Portobello [Organized Nature]
6. Monkz - I want to see the sun [Lowriders]
7. Terry Grant feat. Jennifer Horne - I'll kill you (Luke Chable remix) [Bedrock]
8. Siberian Son - Playing [Pangea UK]"
Phortastic
nice tracklist J
ben benieuwd hoeveelste ge uiteindelijk wordt ;)

ben net Monkz - I want to see the sun aant luisteren sè ;)
Jasperovitsj
Binnen een half uurke weet ik het normaal gezien, Frednova ging sms'en :)
Phortastic
^ ah nice dan lees ik het first thing in the morning ;)
nu slapen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium