return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiesto på Viking Line den 18e maj

staz
sunkigt om tiesto hört talas om mb's kryssar o misstar denna för en sån,, så kommere käringar med käpp och ber tiesto sänka mitt i setet och vakter som säger åt folket att hoppa mindre för det skakar i taket för resenärerna på undre plan. :p

fan vem bokar tiesto bara sådär,, tror att rutinen siljas personal har är till stor stor hjälp för att ett liknande arrangemang skall gå smidigt till och stämningen vara på topp.
ssställer mig hyfsat skeptisk till detta.
Laszlo
STERBINSZKY SKA SPELA PÅ KRYSSNINGEN!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

(uppenbarligen...) Jag avgudar den jävlen...har propagerat i åratal för att få hit honom till sverige, och så har de satt 23-årsgräns på kryssningen de jävla f******a. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Jag gråter blod... :( :( :( :(
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
STERBINSZKY SKA SPELA PÅ KRYSSNINGEN!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

(uppenbarligen...) Jag avgudar den jävlen...har propagerat i åratal för att få hit honom till sverige, och så har de satt 23-årsgräns på kryssningen de jävla f******a. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Jag gråter blod... :( :( :( :(

MENAR DU ALLVAR?? i så fall ringer jag Tranzident på stubben, kanske vi kan träffa Sterby i sthlm eller nåt... bättre än inget ju!! :eek:

men alltså... stämmer detta??? nu blir jag rastlös!:nervous: :nervous:
Laszlo
Fick precis bekräftat av Sterbinszky's manager att Sterby spelar på båtjävlen...HELVETE, jag måste med. Steve - kan du adoptera mig? Annars måste jag släpa med mig morsan eller farsan... :o
Gaby
Cinderella Club Cruise
Avresa den 18.5.2005 kl 18.00

Program i Fun Club
21-23 svensk Dj (namn meddelas senare)
23-01 Dj Sterbiszky
01-03 Dj Tiësto
03-06 svensk Dj (namn meddelas senare)

Hela hytten pris:
Svit 2200 SEK
LxA 1200 SEK
Lyx 800 SEK
A 400 SEK
B 400 SEK
C4 400 SEK
C2P 200 SEK

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden