|
|
| X-Samurai |
| Hahahaha, ja den e fin asså! |
|
|
| Funfrock |
Fick brev från polisen att dem lägger ner förundersökningen om ringa narkotikabrott.
Tror ni det finns nån chans att jag kan få ersättning för extra utgifter för biljetter till hemresan som åkte på pga av deras trakaserier? |
|
|
| staz |
no way. kanske om din farsa e känd jurist.
att undersåtar råka ut för trubbel i onödan är sånt som tydligen är acceptabelt när lagens långa arm ska sträcka sig efter smågodis. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Fick brev från polisen att dem lägger ner förundersökningen om ringa narkotikabrott.
Tror ni det finns nån chans att jag kan få ersättning för extra utgifter för biljetter till hemresan som åkte på pga av deras trakaserier? |
La dom ner den för att dom inte hade tillräckligt med bevis eller för att dom hade vättigare saker att göra? |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
La dom ner den för att dom inte hade tillräckligt med bevis eller för att dom hade vättigare saker att göra? |
för att pissprovet visade att jag inte hade rökt hasch, som idioten trodde (påstod). dem borde själv pröva att dricka två dagar i rad och se att man blir rödögd och torr i munnen, vilket var hans motivation (plus mina alltid stora pupiller). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|