return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 
Tiesto på Viking Line den 18e maj

Laszlo
grabbar fixa VIP eller ett falsklegg till mig, så är jag på ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
grabbar fixa VIP eller ett falsklegg till mig, så är jag på ;)

+1 :nervous:

hörde förresten att både Tiesto's & Sterbinszky's spelningar i Ungern igår var katastrofala! Är det ett tecken på något? :toothless
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
+1 :nervous:

hörde förresten att både Tiesto's & Sterbinszky's spelningar i Ungern igår var katastrofala! Är det ett tecken på något? :toothless

haha - gutt...hoppas det blir ännu sämre i morgon :) fast å andra sidan hoppas jag att sterby gör jävligt bra ifrån sig så att vi får se honom fler gånger här i sverige...
sipowitz
quote:
Originally posted by Aendy
Kan man inte bara skriva över något namn från en annan hytt på sin hytt. Pengarna är inga problem, faen 400 pix. Men allvarligt vad gör dem. Stannar de en från att gå ombord om man inte är minst 2 i hytten, vem ger de hytten till?

Nämen alltså... det är väl klart att du får komma ombord ändå. Din hytt har du betalt för, om du sen väljer att bo där själv (eller upp till max personer) är något du själv väljer.

Om du känner dig osäker så kan du la bara ringa in med något annat personnummer. Men som sagt, dumheter om det behövs :)
Funfrock
Börjar känna mig lite peppad in för detta nu iaf :)
Igår var jag helt off och funderade på att skita i allt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden