return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiesto på Viking Line den 18e maj

Daniey
Yepp , jag va tidig....väääldigt tidig att boka ;)

Coolt med annonsen på aftonbladet.se :)
Gaby
Nån som saknar biljett??? Säljer 2 för 100 kr/st (ej hytt)
sipowitz
Nu kanske någon tycker jag är lite smågnällig, men då får det vara så. Ni som känner mig vet att gnäll inte är vanligt från min sida iallafall :)

Någon som har tänkt på att det är en cigarretttillverkare som har detta som ett reklamjippo... Förutom att det känns fel att stödja en sådan så lär det ju vara något så fruktansvärt mycket rökande på båten att man får campa ute på däck för att kunna andas. Själv så tenderar jag att inte uppskatta när folk står med en glödande pinne :) på dansgolvet där man försöker dansa, ajaj..

Har dock hört att dansgolvet: Maskinrum (Feat. Nicka & Dexta) kommer vara rökfritt.
Proximus
blao, jag kommer också, så jag ska stjärtknulla steve.. kommer bli riktigt trevligt det.

sipo: visst är det bittert med reklamjippot, men jag finner mig i det.. de enda fester jag drar till är persiska och liknande fester så om jag skulle skippa fester på grund av cigarettföretag så skulle jag nog lika gärna skita i att gå ut.. sen tycker jag att medias häxjakt på cigarettföretagen är extremt underhållande. Inte är de ute mot nikotinet i sig, utan cigarettföretagen, det jag funderar över är vilka som sponsrar media och om media faktiskt agerar så bara för att folket själva vill sluta röka och söker anledning..

jag menar kolla hur media hypar snusandet.. nu kan tjejer snusa! snus i flera olika smaker! bla bla! yadda yadda!

/klagomål.

hursom. förbered dig steve. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Proximus
blao, jag kommer också, så jag ska stjärtknulla steve.. kommer bli riktigt trevligt det.

hursom. förbered dig steve. :D

Jippiiii... min alldeles egna aktersnurra :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden