return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiesto på Viking Line den 18e maj

EsseT
hehe kul för dig fredrik jag själv har ingen o åka med... :/* snyfta..* nåja...hoppas det löser sig ...VILL VILL ÅKA =)
-=Kotten=-
quote:
Originally posted by Vizay
om någon kan bekräfta att man kan få refund om dom nekar en i terminalen så är jag beredd att chansa just med tanke på att dom inte skriver ålder någonstans :)

nån som kan ta reda på?

Dom har obligatorisk legkontroll på ALLA när man åker med viking....även om du är 50år gammal så måsste man visa leg...ungefär som passkontroll när man ska ut o flyga...

Nu verkar det ju som om man inte behöver betala biljetterna förän man är på terminalen och legkollen sker innan man kommer till incheckningsdiskarna....
Åtminnstonne var det så på nyår och valborg... :)
SteveTranz4ever
Tänkte om ni kanske vill börja värma upp lite så kan ni tanka hem min senaste video från www.Liquidsunset.org...

Det är en liten video på strax under 6 minuter från "Fokused On Tour" som var nere i Malmö med Tiësto i spetsen...

Videon består av 2 DJs, Parham & Tiësto med 2 sköna låtar !
Tyckte de passa bra nu eftersom bägge kommer att lira på denna kryssen :D

Nån som vill skänka mig en ny kamera... e så less på min gamla, blir jävla skitbild bara :(

Hoppas ni gillar den... :gsmile:
Jeremy H
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Tänkte om ni kanske vill börja värma upp lite så kan ni tanka hem min senaste video från www.Liquidsunset.org...

Det är en liten video på strax under 6 minuter från "Fokused On Tour" som var nere i Malmö med Tiësto i spetsen...

Videon består av 2 DJs, Parham & Tiësto med 2 sköna låtar !
Tyckte de passa bra nu eftersom bägge kommer att lira på denna kryssen :D

(...)

Nån som vill skänka mig en ny kamera... e så less på min gamla, blir jävla skitbild bara :(

Hoppas ni gillar den... :gsmile:

Riktigt grym film Steve! Vältajmad med musiken och riktigt läckert klippt i allmänhet, som vanligt! :)
CJ InterCity
vilken härlig överraskning! asgrym video steve!!!:D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden