return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Wat is je grootste droom???

basvh
Sommige mensen hebben hier hebben de droom om een eigen uitgaansgelegenheid te hebben, mij lijkt dat ook wel wat.
Heb ook al een master locatie, ik zal jullie verklapen waar maar niet doorvertelen he. tis in heusden een oude scheepswerf, super hoog gebouw, mooi vierkant kunnen zo 5000 man echt vet. Beetje isoleren hoeft niet te veel want ligt toch afgelegen. en een phazon soundssystem erin klaar is kees

maar gezond,gelukkig worden lijkt mij ook wel wat
Remy D
Alleen maar feesten met de ultieme partydrugs. :D:D Maar is dat wel een droom :).

Verder zou ik wel een oneindig budget tot mijn beschikking willen hebben voor een superfeest op een groot cruiseschip. Alles kan er!! Veel drugs, wijven, drank, eten etc. en natuurlijk de beste DJ's in de wereld. Een week lang 24 uur per dag stampen op de boot en als je het ff zat bent kan je ff weg laten brengen door de Heli. :) Alles wordt tot in de puntjes goed geregeld. Dit is wel een droom van mij. Een mooie droom vind ik zelf, helaas zal het altijd een mooie droom blijven. :)
xxl
toch wel een leuke gedachte
avondje stappen in de gatecrasher met een paar goede sets en dan aan het einde van de avond de cd (van de beste liveset) meekrijgen..

hehe das pas lekker!
Dj Alpha
Wat mij nou egt vet lijkt.. tsja das ook wel een eigen discotheek maar geen gewone..
Eentje met een zwembad en een dikke zaal ernaast, bruggetjes enzo, cocktail barretjes, een coffeeshop.. Lekker met een joint van de glijbaan af LOLLL.. Lekker waus in het bubbelbad.. En ben je uitgezwommen dan ga je toch lekker staan stampen in je zwembroek in de partyzaal :D Natuurlijk ook snoeiharde muziek in het zwembad :)
Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan met fantaseren, ik stop er nu maar mee, hij komt toch nooit uit :p
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Wat mij nou egt vet lijkt.. tsja das ook wel een eigen discotheek maar geen gewone..
Eentje met een zwembad en een dikke zaal ernaast, bruggetjes enzo, cocktail barretjes, een coffeeshop.. Lekker met een joint van de glijbaan af LOLLL.. Lekker waus in het bubbelbad.. En ben je uitgezwommen dan ga je toch lekker staan stampen in je zwembroek in de partyzaal :D Natuurlijk ook snoeiharde muziek in het zwembad :)
Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan met fantaseren, ik stop er nu maar mee, hij komt toch nooit uit :p

Je vergeet iets!!!! Een pillenboer erbij!!!!:D:D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland