return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Wat is je grootste droom???

Flippe
Lastige vraag, zou t zo niet weten!
Little Theseus
Grote droom: wakker worden naast femme fatale ofzo..

mwjah, mijn grote droom is eigenlijk gewoon gelukkig blijven. Sjeesj weet ik veel hoe!
kolkiewolkie
Het lijkt mij wel wat om een eigen discotheek/bar/dancing te hebben. Kun je in elk geval ervoor zorgen dat je niet zon kI_Itte eind hoeft te reizen om een fatsoenlijke DJ te horen draaien :p . En dan gewoon zorgen dat daar ELKE week een grote naam staat (pak de DJ top 100 erbij en ga gewoon strepen met de namen die er al geweest zijn..):D . Dit levert dan weer flink poet op, waarvan ik dan de rest van mun dromen kan laten uitkomen:D :D (reizen, rallietje sjeesen, stuff like that)(grls komen dan ook vanzelf:D ).

greetz kolkiewolkie
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan maar een trio met Lady Dana en DJ Astrid. Als we toch op die toer gaan. Ik zal ook proberen of ik een fatsoenlijk antwoord kan bedenken...

GReeTZ

Nou je het toch over Astrid hebt...dat mens draaide in de Klaveet zaterdag maarruhhh, geef mij Miss Djax maar :D
Haar set zoog eigenlijk wel heel erg, best cool dat de dj van d e Klaveet zelf perongeluk een sigaret tegen haar reet hield gheghe.

maarjaaaaaaa, boeiuh......

Mijn droom? uhhhhmmmmm moeilijk...wat de neuk......
The Groove
Mijn wens?
Dat ik later gezond en bla bla bla bla bla

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland