|
|
| Flippe |
| Lastige vraag, zou t zo niet weten! |
|
|
| Little Theseus |
Grote droom: wakker worden naast femme fatale ofzo..
mwjah, mijn grote droom is eigenlijk gewoon gelukkig blijven. Sjeesj weet ik veel hoe! |
|
|
| kolkiewolkie |
Het lijkt mij wel wat om een eigen discotheek/bar/dancing te hebben. Kun je in elk geval ervoor zorgen dat je niet zon kI_Itte eind hoeft te reizen om een fatsoenlijke DJ te horen draaien :p . En dan gewoon zorgen dat daar ELKE week een grote naam staat (pak de DJ top 100 erbij en ga gewoon strepen met de namen die er al geweest zijn..):D . Dit levert dan weer flink poet op, waarvan ik dan de rest van mun dromen kan laten uitkomen:D :D (reizen, rallietje sjeesen, stuff like that)(grls komen dan ook vanzelf:D ).
greetz kolkiewolkie |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan maar een trio met Lady Dana en DJ Astrid. Als we toch op die toer gaan. Ik zal ook proberen of ik een fatsoenlijk antwoord kan bedenken...
GReeTZ |
Nou je het toch over Astrid hebt...dat mens draaide in de Klaveet zaterdag maarruhhh, geef mij Miss Djax maar :D
Haar set zoog eigenlijk wel heel erg, best cool dat de dj van d e Klaveet zelf perongeluk een sigaret tegen haar reet hield gheghe.
maarjaaaaaaa, boeiuh......
Mijn droom? uhhhhmmmmm moeilijk...wat de neuk...... |
|
|
| The Groove |
Mijn wens?
Dat ik later gezond en bla bla bla bla bla |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|