|
|
| Belgian Bonzai |
http://nl.wikipedia.org/wiki/M.I.K.E.
Ik ben eraan begonnen. Wie zin heeft om bij te dragen doet maar (graag zelfs). Als deze klaar is, zijn er nog een paar paginaatjes te schrijven (Airwave, ik zeg maar iets). Ik zal het eindresultaat wel gerust vertalen naar de engelse versie dan, geen probleem. :)
Ik dnek gewoon, als wij niet goed geplaatst zijn om er een pagina te schrijven, wie dan wel hé. *verkleint de hoek van het open doel: Mike zelf, ja* |
|
|
| mellow_head |
| Ben paar dagen gelede op die site terechtgekomen. Wis ni da ge daar vanal kon zette:) |
|
|
| TOR |
| lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij? |
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers. |
ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.
ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|