return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Godskitchen Global Gathering 2005

Vizay
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag är som sagt grymt sugen.. men är mitt inne io en flytt och vet inte riktigt hur det kommer att påverka min plånbok ;E Tvekar mellan detta och att försöka få en TC-plats till Sensation..

jag står också lite i det valet men för min del väger det nog över en hel del mot GKGG. Dels är linan rätt svår för sensation att toppa och sen är det några engelska TA's som ska dit som jag gärna vill träffa :p

snackade på irc med exon som va där förra året, frågade lite om priset för en hel resa till GKGG. Gick på runt 3000-4000 har jag för mig han sa för mat, dricka, resa å allt annat som behövs där så priset är ju det som väger lite till nackdel för den festen. Dock kan man ju räkna med att sensation går på runt minst 2000-2500 om man åker med TC så det är inte mycket som skiljer ändå.

Resvägen till GKGG går iaf först via flyg över å sen ska man kunna ta en buss som går upp till stratford upon avon området. Den ska ta runt 3h om jag inte minns fel eller folk sagt fel till mig. Sen ska det va ca. 30min resväg därifrån till long marston airfield om jag inte missuppfattat det hela.
Så resan är inte så avancerad iaf så länge man hittar rätt buss från london om man flyger dit först :p
bAbYtHug
that lineup is insanE!!! soo much too see in such few hours...:P

would be awesome to head ovaseas someday to go on a huge partE likte this....
altho it aint gonna happen this summer cuz Im madd short of $$$ after WMC...
:p:D
AC.
Sjuk lina! Känns som de kollat på top 100-listan och försökt bookat uppifrån ner...
Vizay
Nu när ID&T har sagt att dom inte tänker släppa linan till sensation i förväg så skiter jag helt i sensationplanerna, tänker inte åka dit å chansa (nog för att eventet säkert är nice som fan men jag pröjsar inte över 2000 för en skräplina som man enkelt kan toppa här i sverige)

well well, till saken. tänkte jag skulle försöka styra upp det här i god tid så...

vilka skulle va intresserade av att åka tillsammans dit? (dvs. fixa samma plan, buss osv. hela vägen till festen)

om vi kan dra ihop ett gäng på iaf några stycken så kan jag gärna ta på mig att kolla upp priser osv för flyg, buss å allt annat. :)

så, vilka är intresserade (iaf av att höra pris för resan)?
Laszlo
Vizay: Sensation i all ära - det är hur grymt som helst, när jag var där för första gången trodde jag att jag hade upplevt allt och var beredd för graven, men senare samma sommar när vi åkte till Dance Valley så visade det sig att jag hade fel...Sensation är grymt som satan, men det är inget annat än en stor fet show. Stämningen som fanns på Dance Valley kände vi på Sensation inte stymmelsen av...bara mina två korvören :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden