return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Wie weet hier al wat van?????

Dj Alpha
quote:
Originally posted by @ddicted
Francois draait in de Zino hier in Tilburg, heb hem alleen nog nooit gehoord, toch is een keer gaan kijken.

k heb m 1 keer gehoord, was wel lekker.. Volgende TE ben ik zeker bij :) Ik ga vroeg een kaartje aanschaffen anders ben ik weer te laat :D
Flipper01
quote:
Originally posted by moogwai
M weet niet meer als ik.. die namen zijn dus zeker, Marco V en Klubbheads komen zeker.. check maar eens de anna agency site. Blank & Jones en Cosmic Gate zijn bevestigd door de blank & jones webmaster.

Ik was een beetje aan het surfen en ik iemand heeft op ID&T forum gepost dat er 2 main hallen komen, waarvan een "harde" hal. Dus dit betekend dat er ook meer Dj's komen. Dit lijkt me eigenlijk best logisch, omdat Trance Energy altijd vet uitverkocht is.. en nu kunnen er dus nog meer mensen naar Trance Energy als er daadwerkelijk 2 hallen komen.

:D VETT!!! :D
De remixen en tracks van Cosmic Gate klinken mij altijd lekker in de oren!!! Of ze kunnen draaien zullen we vanzelf wel zien..
En de Klubbheads mogen van mij ook wel weer komen, maar dan moeten ze wel in het begin draaien zodat je tijdens hun set mooi alles kan verkennen. Je wilt natuurlijk niet te veel missen van de andere DJ's, ik niet iig!!!
2 hallen is een heel goed idee! Er is altijd voldoende belangstelling voor TE dus wat groter zou goed kunnen!
serialkillah
quote:
dus dumonde wel en blank&jones, als hier nou marco v envan buuren of corsten bij komt. john flemming, paul van dyk of lucien foort mogen ook wel

of allemaal:)
TranceFool
Ik geloof dat Rellivisit een grote fan is van die Francois, schijnt nogal flink hard te zijn idd, lijkt me ook wel wat :D:D.

Verder ziet de voorlopige line-up er zeer puik uit :)
Dr. Kuipers
Zou zeer vetjes zijn als dit de lineup wordt zeg :p
Volgende week wordt lineup bekend, volgens ID&T.
Obi misschien al info :) :p
Lekker stampuh met Cosmic Gate :)
Klubbheads hoeft niet echt van mij
En dat 2 zalen principe is ook wel OK bedacht, nadeel dat je nooit alles kan horen, en zullen dus waarschijnlijk ook niet alle livesets te vinden zijn, omdat ze niet uitgezonden worden :(
Maar ja, het is en blijft commercieel, en met 2 zalen trekken ze nog meer bezoekers, dus meer geld.
Heb er iig al wel weer zin in

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland