return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Drömgiget?

ScuL
mjo tror faktiskt inte att jag skulle ville ta ansvar för att lira på ett evenmang med typ 10.000 besökare eller mera :)
om det går nåt fel kommer man aldrig tillbaka :o
CJ InterCity
Jag skulle inte vilja spela på något stort evenemang faktiskt... en kompis spelade på ungerska loveparade sommaren 2003 och han bjöd dit mig att köra b2b. Fram tills den dagen var det min dröm, men väl där sket jag i byxan! det var svårt att njuta när jag darrade hela tiden :toothless så jag körde 2 låtar sen fick han fortsätta solo. hellre det än att folk börjar titta snett på mig...

The Tube i Köpenhamn är nog mitt drömställe, stället rymmer max 300 pers :p
quilly
Alla har ju olika ambitioner.
Jag har varit bosatt i Berlin och spelat på åtskilliga klubbar i Berlin med omnejd, oftast bara några hundra i publiken, men ibland med lite störra "crowd"

Drömmen är att heta Tiesto och lira på TIC.
Att ha så stor publik som kommit bara för dig, sen se den reagera som den gör.. helt sjukt.

Skulle tro att de flesta som gillar Dj'a för andra än sig själva bara, vill väl se så många som möjligt avnjuta det man älskar göra själv.
zoric
Det kommer lätt att bli Trance Energy nästa år när jag fyller 18. Lätt!
Jeremy H
quote:
Originally posted by zoric
Det kommer lätt att bli Trance Energy nästa år när jag fyller 18. Lätt!

Antingen så har du sjukt höga ambitioner eller så läste du inte ens vad tråden handlar om..:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden