|
|
| JayBee |
för nån vecka sedan så vart jag manglade av en tant på 150 tunga pannor och 45 bast på nån "vanlig club" och hon vägrade rubba på sig och så skulle hon dansa tryckare med sin 200 pannors pojkvän till alla de senaste radio hitsen :P
fe_male: var du på älvsjö station i onsdags eller? tyckte jag såg din nuna där på vägen till A&N men kan ha fel ?? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
de va inte jag va?! :p
jag har en tendens å dansa livsfarligt med mina armbågar ibland så man blir ju lite orolig ;)
[edit]
"Rachael Starr - till there was you" va ju helt jävla galen, så underbart beat :D ungefär sådär såg jag väl ut på dansgolvet när dom körde den ;) |
Haha... det är däför jag alltid tar dig i händerna & hoppar upp & ner när jag dansar bredvid dig... :D
Näääää... men fan va de rocka på slutet... eller ja under hela kvällen men på slutet gav vi allt på slutspurten... |
|
|
| Versace |
| stevfe hur fick du tag på deras playlist? e de inspelat??? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Versace
stevfe hur fick du tag på deras playlist? e de inspelat??? |
Doter på TC brukar skriva upp låtarna på sin mobil om jag förstått det hela rätt :p |
|
|
| Pjox |
Jag är glad över att det va så lite kaxigt folk på golvet. Det var bara en liten råtta som knuffade runt (va jag såg) men hon va så liten så va lätt att puttas tillbaka..
Jag har upptäckt att ajg är lite farlig när jag dansar och har kul, kommer någon och puttar på mig så puttar jag, utan att tänka, tillbaka och skulle lätt kunna slå till någon utan att tänka på det om jag blev irriterad.. :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|