|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Kul med en riktigt skön och bra publik. Var var alla bratsen och wannabesen? Ovanligt lite folk med öl på dansgolvet och gäng dansandes runt väskor eller jackor. De som inte dansade höll sig till väggarna, tänk om det kunder vara så här varje gång. Och detta säger till trots en mindre blåklocka orsakad av en armbåge från en frentiskt otaktsdansande lymmel :) |
de va inte jag va?! :p
jag har en tendens å dansa livsfarligt med mina armbågar ibland så man blir ju lite orolig ;)
[edit]
"Rachael Starr - till there was you" va ju helt jävla galen, så underbart beat :D ungefär sådär såg jag väl ut på dansgolvet när dom körde den ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
de va inte jag va?! :p
jag har en tendens å dansa livsfarligt med mina armbågar ibland så man blir ju lite orolig ;) |
Jag har sett dig dansa och du vet vad takt betyder. Man kan dansa hur galet som helst så länge man fixar takten. Det är de utan taktkänsla som blir så svårberäknade att man inte kan anpassa sig efter dem... Var en stor snubbe i vitt linne (som ser ut som Donkey Kong enligt syrran) som jag säkert inte var ensam om att få närkontakt med... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag har sett dig dansa och du vet vad takt betyder. Man kan dansa hur galet som helst så länge man fixar takten. Det är de utan taktkänsla som blir så svårberäknade att man inte kan anpassa sig efter dem... Var en stor snubbe i vitt linne (som ser ut som Donkey Kong enligt syrran) som jag säkert inte var ensam om att få närkontakt med... |
hehe okej, skönt å höra att de inte va jag iaf :)
btw en liten addition till tracklisten
| quote: |
27. Adam White Feat. Martin Grech - Ballerina (Original Mix)
|
ska i själva verket vara Adam White feat. Martin Grech - Ballerina (Matt Darrey remix) ;) |
|
|
| staz |
| Deep mxen på HOTN var det inte i slutet.. det var club mix. |
|
|
| Vizay |
en till rättelse på tracklisten som jag är ganska säker på nu...
| quote: |
5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar (Original Mix)
|
Ska i själva verket vara Mike Foyle - Space theme dusk vilket är en bootlegg av space guitar & love theme dusk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|