return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!!

Nån som kollat vad det är för datum idag ?

Var det jag tänkte efter att ha läst en mening :p Så jag gick inte på det, men det hade varit schyst om det var sant ;)
Kaveh
haha :D
SteveTranz4ever
Nån som blivit utsatt eller sett nåt coolt aprilskömt idag ?

Jag skickade mail till min kollega att en "Göran P" hade sökt han ang. en kopiator som strulade och han gärna skulle ringa omgående på ett givet nummer.
Han ringde upp och utan att först reflektera så svarar man i andra änden "riksdagskansliet"
- Ja hejsan jag heter Daniel och söker en Göran som felanmält kopiatorn...
- Har du nåt efternamn på denne Göran
- Nja, Göran P har jag bara fått reda på
I det här skedet så förstår han vad vi lurat i han, att han söker Göran Persson och gör en snabb manöver för att sluta samtalet & blir illröd & tycker hela situationen är väldigt pinsam :disbelief
CJ InterCity
Jag skrev ut DETTA skivomslag och sa till en polare att jag hade fått den av Tiesto... gissa om han blev :nervous: :nervous:

:D
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som blivit utsatt eller sett nåt coolt aprilskömt idag ?

Jag skickade mail till min kollega att en "Göran P" hade sökt han ang. en kopiator som strulade och han gärna skulle ringa omgående på ett givet nummer.
Han ringde upp och utan att först reflektera så svarar man i andra änden "riksdagskansliet"
- Ja hejsan jag heter Daniel och söker en Göran som felanmält kopiatorn...
- Har du nåt efternamn på denne Göran
- Nja, Göran P har jag bara fått reda på
I det här skedet så förstår han vad vi lurat i han, att han söker Göran Persson och gör en snabb manöver för att sluta samtalet & blir illröd & tycker hela situationen är väldigt pinsam :disbelief

Hörre du, det har du berättat förr :p Antingen är det ett aprilskämt att du lurade någon, eller så har du inte lurat nån på länge ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden