|
|
| dj_hysterix |
Hej allihopa!
Det var längesen man var här.. jag skylle på plugg, jobb o kompisar :p
Jag kommer åka till ayia napa nu i sommar och undrar om nån av er kan rekommendera bra trance-klubbar eller rekommendera nåt överhuvudtaget :)
cheers cheers:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ayia Napa... var där år 2000 så jag har inte mycket att komma med nu men du borde kolla med UKTA... Cypern är lika invaderat av Engelsmän som Ibiza...
Fan, har för mig nån här på SWETA var där förra sommaren eller som de var sommarn 2003.
Det året jag var där så missade jag Paul Oakenfold, visste inte ens han skulle lira på en klubb där :wtf: :( |
|
|
| jofawe |
haha.. okej.
Jag har varit där några gånger och kan rekommendera ICE och Castle Club.
Ice hade Gatecrasher on tour när jag var där 2002 och Castle Club kör underbar trance och house med djn Nicky P .. |
|
|
| Jeremy H |
Jag var där förra sommaren :)
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!
Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig :p Men roligt var det! ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag var där förra sommaren :)
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!
Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig :p Men roligt var det! ;) |
Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var :)
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha
Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|