|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var :)
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha
Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?! |
Ah, okaj :) Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..
Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt ;)
Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in :p Dit bör du gå en kväll iaf! :toothless |
|
|
| dbl |
säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1 :(
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där :D |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by dbl
säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1 :(
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där :D |
Dom spelade samma sista-låt varje dag under 2 veckor vi var där :wtf: "Björn Rosenström - Raggarrock"
Var rätt kul där faktiskt.. vi hade "VIP-bord" tack vare en kompis, och jag hade min privata servitris pga av min "lilla" alkhohol-konsumtion dom 2 veckorna :p
Ojoj vad jag längtar till sommaren nu.... :( |
|
|
| chjo |
Har vart där två ggr, -98 och -03, kommer inte åka dit igen, är väl för gammal ;)
Min erfarenhet är att på 98,2% av alla ställen är det R&B alt. UK Garage, men med lite tur så kan man få riktigt skön House och Trance. Vad gäller navigeringen så är det bara att vandra runt, precis som de flesta större partystäder så behöver man inte fundera så mkt. Är smockat med pubbar, klubbar och dansställen.
Mitt tips, gå inte till samma ställe två kvällar i rad,,, slöseri när det finns så mkt att välja på.
Lycka till |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Ah, okaj :) Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..
Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt ;)
Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in :p Dit bör du gå en kväll iaf! :toothless |
Det var väl antagligen ICE eller Carwash :)
Iofs ganska trevliga ställen.
Engelskor är trevliga, högljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskmän.. ja det gäller ju att inte vara kräsen hahaha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|