return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

Laszlo
Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...

Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! ;)

Längtar redan - det känns plötsligt inte lika snopet att kryssningen i April blev inställd. :)

PS: vem har förfest denna gången? Tycker vi ger Sipowitz ett break och låter honom också få festa loss lite utan att behöva oroa sig över att någon välter omkull TV:n eller what not... :)

PS2: Jag kan ha förfest här i växjö, men det kan bli lite problem med att fixa skjuts härifrån :|
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
[COLOR=white]Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...

Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! ;)

Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag :)
mr_fisken
bara det inte blir samma datum som mondaybar igen:whip:
ice_key
OMG!

Vilka kan det nu vara som ska spinna ^^
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag :)

Fan va sugigt...men det blir nog utan tvekan Malmö för min del eftersom det är mycket billigare för mig att ta mig dit än till Stockholm...å andra sidan har Monday Bar ännu inte avslöjat vem det är som vänder plattor den 4:e så vi får helt enkelt avvakta och se...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden