return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

Gate 42
^ Såg det där också, hoppas de får dit ännu fler från Swedish House Mafia. Som typ Angello och Ingrosso också. Kan tänka mig att det blir svårt att få dit Prydz, me tanke på att han antagligen höjjt sitt gage nu efter Call On Me..
Men man kan ju alltid hoppas! :)
Laszlo
quote:
Originally posted by benni
detta hittade jag på Axwell's hemsida:

04/05 MinistryOfSound@Slagthuset, Malmoe, Sweden

så det blir lite house också :) coolt

guuuutt :D
CJ InterCity
Progresia berättade att det var snack om att han skulle spela, men inte säkert än. Det lär ju bli minst 1 trance golv och 1 house golv. Tror inte Axwell och John Askew skulle passa i samma rum:p
Andreas.H
quote:
Originally posted by Gate 42
Kan tänka mig att det blir svårt att få dit Prydz, me tanke på att han antagligen höjjt sitt gage nu efter Call On Me..

Gällande prydz så är det relativt omöjligt att få hit honom eftersom han inte flyger. Han bor ju i England nu mer för att slippa strula när han ska ut i Europa som jag förstått det.
Vi har försökt ett par gånger men man måste räkna in båtresorna 2X24h vilket tar för mycket av hans tid.

InterCity. Klart dom kan spela på samma golv. Och så slänger vi in en RnB jockey där primetime med och kallar det för Gott & blandat golvet! :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Andreas.H
InterCity. Klart dom kan spela på samma golv. Och så slänger vi in en RnB jockey där primetime med och kallar det för Gott & blandat golvet! :)

är ni SÅ desperata att få dit folk lr?:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden