|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by MichaelSplint
Jeg vil göre mit beste for at holde folk på golvet d. 4 - med nogon classics - men kanske också worldpremiere på din nya Michael Splint låt :cool: - du kommer vel oxo o siger hey?!? |
Nice! Och det är klart, hälsar alltid om man kan :) |
|
|
| el_vez |
har alltid gillat splint sedan man brukade hänga på gorgeous. än av de bästa DJs som brukade spela där enligt mig.
att han sedan också spelade min polares (karlblau) låt (ar) gör ju inte saken sämre :)
hatten av för splint! |
|
|
| MichaelSplint |
| quote: | Originally posted by el_vez
har alltid gillat splint sedan man brukade hänga på gorgeous. än av de bästa DJs som brukade spela där enligt mig.
att han sedan också spelade min polares (karlblau) låt (ar) gör ju inte saken sämre :)
hatten av för splint! |
:)
Grattis - en fantstisk låt!! fatter inte als den inte er signed!! monster tune! |
|
|
| el_vez |
| quote: | Originally posted by MichaelSplint
:)
Grattis - en fantstisk låt!! fatter inte als den inte er signed!! monster tune! |
bara för att reda ut det - det var inte jag som hade gjort den, det var min vän. |
|
|
| benni |
| då har man köpt sin biljett :) .. trodde det var cosmic one som sålde dom eftersom jag hade för mig att det var på den adressen... men larson & lange var det ju :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|