return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
:) Ska bli spännande att se R&B-golvet också...även om jag ganska ogärna lyssnar på sådan komersiell smörja här hemma så gillar jag att shaka loss till det när jag är ute...:)

*Bästa Missy Elliot Imitationen* shaking that ass *Slut*
Niklas Harding
quote:
Fan vad nice - Özgür lirar sist, det betyder att det inte lär finnas problem med att hålla motivationen i topp så man orkar stanna hela natten. Det betyder också att det inte kommer att krocka med Axwells spelning...Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...

edit: hmm...linan kanske inte står i kronologisk ordning, nu när jag tänker efter...verkar som det är i alfabetisk ordning...det mest rationella vore väl ändå att sätta Askew på primetime och inte först? Nåja - det spelar mindre roll...bara özzie och axwell inte krockar så blir jag skitglad :) Ska bli spännande att se R&B-golvet också...även om jag ganska ogärna lyssnar på sådan komersiell smörja här hemma så gillar jag att shaka loss till det när jag är ute...:)

that order as the dj's are written in, is not the way the time schedule looks like :)
anuga
quote:
Originally posted by Niklas Harding
that order as the dj's are written in, is not the way the time schedule looks like :)

bummer :sadgreen:
CJ InterCity
quote:
Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...

Verkar som om många tycker som du ang Splint. Själv har jag inte haft några sämre upplevelser med hans mixning, inget man tappar hakan över dock. Harding däremot är en mästare i toppklass, och låtvalet sviker inte heller ;)

har inte fått svar av Andreas H ännu, men om inget annat så ska jag försöka ta mig in ändå. Jag fyller ju 20 senare i år, har jag tur tittar vakterna bara på födelseåret och då är det grönt :p
anuga
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Verkar som om många tycker som du ang Splint.

Lyssnade på hans radioshow på ETN förra veckan, det lät som skräp :sadgreen: tyvärr, han brukar vara bra på Gorgeous

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden