return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Wie gaat er naar Fou69 @ Club Famous vanavond?

Pumaz
Die Z-Nees @ Fou on tour is nog open :p
Kaidreas
ik ga niet gaan. maar ik volg Zehra wel in haar standpunt. Zillion is op moment nog altijd heel vriendelijk, als hij dat blijft kunnen we hem wat bijleren op "trancevlak" (als het nodig is) wie weet is het nog een toffe ket???
Zillion
Ah merci voor de reply Kaidreas :)

Ben uiteindelijk toch niet kunnen gaan,
maar de thread was niet per se voor de Fou, zeker niet qua mixing technieken, alhoewel dat hij wel het publiek echt kan doen partyen met zijn track keuzes (meestal dan toch), al is't natuurlijk veel retro en de iets 'cheesier' trance, maar toch,...t'is toch bijna altijd een prachtig laser spektakel met al de extra show en da's toch eens plezant om af te wisselen van een trance night in een meer donkere club :)

Op trancevlak zal ik zeker wat bij kunnen leren denk ik, vooral oudere tracks - heb eens naar die Bonzai ID contest gekeken en ken der niet veel titels van.

Cya round en k'zal eens postje maken in Introduction thread.
Jasperovitsj
^ Ge ziet er wel een deftige uit! ;) :D

De reden waarom dit topc niet zo goed onthaald werd is omdat er al een topic was over Fou on Tour, en dat is een beetje uit de hand gelopen doordat Domineesje (u misschien bekend?) nogal fanatiek pro-Fou was, terwijl de meerderheid hier dat net niet was. Maar zolang ge niet te extreem pro-Fou zijt of met de Zillion-crew wat flamewars komt uitvechten (waartoe Domineesje blijkbaar had opgeroepen op het Zillion forum) gaat ge hier warm onthaald worden! :)
Zillion
Merci Jasper :)

Zat hiervoor al een beetje op het UK forum maar nog niet echt actief geweest, hopelijk komt daar een beetje verandering als'k wat meer tijd heb.

(Btw, ben niet pro of contra Fou, ken hem persoonlijk niet dus kan moelijk een mening geven gebaseerd op sommigen die zeggen dat hij super is en anderen juist omgekeerd. En wat er allemaal waar is over de Zillion controverse zal altijd onduidelijk blijven.)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium