|
|
| Smekbar |
| precis kommit hem... :) var en kalastrevlig fest och jag ju säga som så, Nihad Tule ägde så jävla hårt så de e svårt att beskriva :) Grymma skills har han och sjukt bra smak också :p helt perfekt techno, dessutom levererad helt perfekt :) trevligt trevligt :) |
|
|
| Daniey |
Festen va bra alltså?
Va väl inte så konstigt med de namnen ;)
Sweet , bilder kommer väl upp snart då? :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
**************************************************************************************************
Innan jag får frågor eller funderingar så vill jag bara säga att av nån jävla anledning så avbröts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbröts och hur mycket som kom med... Synd för alla DJs på huvudgolvet där jag spelade in var riktigt riktigt bra !
**************************************************************************************************
+ Bra DJs !!! Okända eller kända namn, dom har talang hela bunten !
+ Stora lokaler
- Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter hög-oktaning techno hmm*
- Lite folk
Cred till arrangören som ser till att fixa fest när det behövs... Dom som inte tog sig till festen missade några Riktigt Duktiga DJs även om DJ-timetable råkat ramla ner i en köksmixer... |
|
|
| FredAcler |
Ja, det blev helt klart en "annorlunda" blandning av stilar på main-golvet. Men kvällen överlag var lyckad tycker jag. Stort tack till alla inblandade. :):)
Här är min låtlista från kvällen:
1. Viton & Stel - Wooden Swordz (Jose Zamora & Dousk Remix)
2. Kobbe & Austin Leeds pres. The Pressure - Daze
3. Inkfish vs. Martin H - Eye Am (David West Mix)
4. BT - Remember
5. James Holden - Nothing (Dub Mix)
6. Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgur Can Main Mix)
7. Nikola Gala - Blue impulse
8. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix)
9. Endre - I Kill For You (Probspot Remix)
10. Filo & Peri - Closer Now (Whiteroom Remix)
11. Gabriel & Dresden - Arcadia (Özgur Can Remix)
12. Ernesto vs. Bastian - Darkside Of the Moon (Original Mix)
13. Probspot - Blueberry
14. Delerium - Silence (Above & Beyond 21st Century Remix) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Innan jag får frågor eller funderingar så vill jag bara säga att av nån jävla anledning så avbröts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbröts och hur mycket som kom med... Synd för alla DJs på huvudgolvet där jag spelade in var riktigt riktigt bra !
+ Bra DJs !!! Okända eller kända namn, dom har talang hela bunten !
+ Stora lokaler
- Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter hög-oktaning techno hmm*
- Lite folk
Cred till arrangören som ser till att fixa fest när det behövs... Dom som inte tog sig till festen missade några Riktigt Duktiga DJs även om DJ-timetable råkat ramla ner i en köksmixer... |
heeelvete stiiiv...fick du inte med tule's set så stryper jag dig..! :thepirate |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|