return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Industri hall

KroTrance
Vore det inte ganska extremt ifall vi kunde samla ihop lite kunskaper, slå ihop våra dunkande hjärnor och få igång ett riktigt, riktigt, rikligt stort partaj? Typ Sno en gammal skitstor övergiven industrihall (eller låna) och fixa ihop lite lights, bjuda nån stor spinner och planscha över hela mellan Sverige? Typ klass som Gatecrasher, fast i Sverige? Det vore ett mål och uppfylla...
Verkar det för orealistiskt?? ... jag kanske har lyssnat för mycke på Trance, (fast det kan man aldrig få nog av...)

Före: :D
Efter: :toothless
x-dream
Det låter som en klart fräck ide....Men det är inte lätt att fixa något sådant....Kanske våran egna partyqueen Gaby kan fixa detta.....Vem vet....

Och trance kan man inte lyssna på för mycket.....
KroTrance
Nänä.. Aldrig påstått att re e enkelt, men jag menar att eftersom vi är ganska så utspridda (all TA's i Sverige) så borde vi kunna få ihop ganska fet många, och då får man ekonomi, som man sedan betalar kalaset med, så det blir lyckat så att det kommer folk från alla länder när man arrangerar detta nästa gång ( eller iallafall England o o Norge, ifall dom lyssnar på Trance) och så blir man miljonär, så köper man sig ett slott Jokkmokk, så kan man starta ett eget skivbolag som kommer att ha alla stora artister under sig, som gör en till "Emperor of the whole World!" Och vid den tiden så har folk börjat flytta till månen (man kann köpa tomter där nu :p) och då har man så mycke pengar så att man börjar civilicera Jupiter, sedan är hela universum ens eget!! MUHAHAHAHAHA!!!... Aja, kanske överdrev lite, men du fattar nog vinken :rolleyes:
Ravesquad
quote:
Originally posted by KroTrance
Nänä.. Aldrig påstått att re e enkelt, men jag menar att eftersom vi är ganska så utspridda (all TA's i Sverige) så borde vi kunna få ihop ganska fet många, och då får man ekonomi, som man sedan betalar kalaset med, så det blir lyckat så att det kommer folk från alla länder när man arrangerar detta nästa gång ( eller iallafall England o o Norge, ifall dom lyssnar på Trance) och så blir man miljonär, så köper man sig ett slott Jokkmokk, så kan man starta ett eget skivbolag som kommer att ha alla stora artister under sig, som gör en till "Emperor of the whole World!" Och vid den tiden så har folk börjat flytta till månen (man kann köpa tomter där nu :p) och då har man så mycke pengar så att man börjar civilicera Jupiter, sedan är hela universum ens eget!! MUHAHAHAHAHA!!!... Aja, kanske överdrev lite, men du fattar nog vinken :rolleyes:

Det e bra KroTrance! Man ska va manisk:) ..ok en chekclist:

1.lokal
2.dj
3.pr
4.folk

1.var ska vi va? vad kostar det o hyra docklands? kan ta reda på det.. nån som vet vem det va som hade hit Tiesto förra året?
krotrance du får kolla vad det kostar o ta hit PvD lr nån
så fixar gaby pr:D --det här kommer bli så fett:p
hmm...undrar om man får bestämma nån låt? isåfall vill ja ha for an angel:D
KroTrance
Jaha...
Var du spydig när detta skrevs? Ja, det lät ganska 100% - 21% spydigt.
Men ifall du var allvarlig så kan jag gärna kolla...

Lokal: Men typ nån plats (stad) smack i mitten av Sverige, och så kan man ju kolla efter lador oxå... (inte så troligt att man får låna) eller i det lokala industri området..
Eller fan, man kan ju ha'et ute! (sommar tider, HEJ!) Ps. Docklands ligger var?

Dj's: Kan man ju säga till tex. Ferry at ro hit, och säga att han kanske inte får 1 milj. men man kan täcka resan, boende, mat o dryck, och lite för set:et... Det är högst troligt att han/dom/hon inte går med på det, men ifall en har lite hjärta så borde han kanske gå me på ett. Jag menar, "it's for charity!"

Pr: Maila, messa, planscha, prata osv. "What goes around, comes around"

Folk: Ifall en TA säger till en kompis, som berättar vidare (generation till generation)... och så har en PR!

Ok, när jag läste igenom det jag skrivit så lät det inte så gäla övertigande, men mobba mig inte för mina drömmar/tankar/hobbies/familj/säng/fiskar/bil däck (ifall jag hade några så)/kompisar osv.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden