return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Industri hall

KroTrance
men ifall man skull få hit nån stor deck controller (gillar att kalla ett olika ;) ) så skulle de locka himla många, som i sin tur skulle täcka kostnaderna, dessutom behöver man inte varenda känd DJ... Utan man kan ju ta nån bra från alla TA's och låta en spinna oxå... Men det skulle nog jämna ut sig, ekonomiskt sett.
Ravesquad
quote:
Originally posted by KroTrance
Men det skulle nog jämna ut sig, ekonomiskt sett.

det tror jag me. nån tog ju hit tiesto förra året och det gick nog bra...var ju knökfullt..

nån som fått reda på nått än?
Vitryss
Det finns juh redan sådana här fester...kallas brytafester, kanske inte såååå lagligt, ;)

Man kanske inte direkt har Tiesto som DJ, men men, i brist på annat så funkar det väl
Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
Det finns juh redan sådana här fester...kallas brytafester, kanske inte såååå lagligt, ;)

Man kanske inte direkt har Tiesto som DJ, men men, i brist på annat så funkar det väl

Varför ha brytarfest? Jag menar det har man för att kunna knarka i fred! Nu är vi väl ute efter att ha feta djs, fet stor fest...inget som snuten kan stoppa? eller har jag missuppfattat det?
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby

Varför ha brytarfest? Jag menar det har man för att kunna knarka i fred! Nu är vi väl ute efter att ha feta djs, fet stor fest...inget som snuten kan stoppa? eller har jag missuppfattat det?

Helt korrekt Gaby. Inga brytarfester, bara feta djs och fet stor fest:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden