return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Bra me TA sverige..

reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
hur lätt tror ni det är att göra en big mac utan bröd :conf: :conf:

hehe, jag hoppas verkligen att ingen har beställt det nångång :stongue:
Gaby
quote:
Originally posted by reveal

hehe, jag hoppas verkligen att ingen har beställt det nångång :stongue:

det e rätt så vanligt...eller bigmac utan kött....
värst är när äldre beställer hamburgare med potatis mos eller korv me bröd :conf: :conf: :conf:
reveal
hahaha
hur lön är en big mac utan kött :D

men "kunden har alltid rätt" antar jag...
fruktsoppa
jag är juh inte såå inne på trance som ni alla är här, men jag tycker det är mycket mycket roligare att hänga med er än att vara uta i "stor-forumen".. där känner man knappt nån o det är svårt att hitta några kul att diskutera med...
Mindshootah e nog den schysstaste här när det gäller på mat fronten.. jag åker in på kvällarna o hämtar honom på jobbet så får man ett meal.. det är jätte trevligt! :) :)
QP är det godaste på Mcedouglas.. men helst käkar jag på Burger king.. deras pommes frites rockar hårt.. o burgarna e väldigt goda dom med.. plus att man får billigare med CSN kortet.. fast det är billigt o bra med mindshooter.. =):D
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
jag är juh inte såå inne på trance som ni alla är här, men jag tycker det är mycket mycket roligare att hänga med er än att vara uta i "stor-forumen".. där känner man knappt nån o det är svårt att hitta några kul att diskutera med...
Mindshootah e nog den schysstaste här när det gäller på mat fronten.. jag åker in på kvällarna o hämtar honom på jobbet så får man ett meal.. det är jätte trevligt! :) :)
QP är det godaste på Mcedouglas.. men helst käkar jag på Burger king.. deras pommes frites rockar hårt.. o burgarna e väldigt goda dom med.. plus att man får billigare med CSN kortet.. fast det är billigt o bra med mindshooter.. =):D

Haha ja många meals har det blivit med frukstoppa genom tiderna....
Och JA jag har fått beställning på big mac utan bröd......fick också......Big mac utan kött får man också ibland......
Har fått en beställning på 2 kött i låda typ 3-4 ggr.....Mc Somalia...(no offence)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden