|
|
| SnuggLe |

Komt tie dan he!
Download HIER!
| quote: | The Darkraver is geboren in Den Haag (12 sept. 1967). Zijn carierre begon als Swingbeat DJ in Scheveningen. Gelukkig kwam The Darkraver begin jaren '90 in aanraking met house in het Parkzicht Rotterdam en ging zelf ook hardcore/oldschool draaien. Hij werd een bekende persoonlijkheid binnen de Nederlandse hardcore scene. Zijn bijzondere pakken en kapsels zullen daar ook zeker toe hebben bijgedragen.
Met het minder populair worden van de hardcorestromingen was ook The Darkraver even wat minder in het nieuws. Maar nu, met de enorme populariteit van de nieuwe hardere stijlen is Darkraver ook weer helemaal terug, misschien wel populairder dan ooit.
|
De nieuwe knaller van de Darkraver, wat nog een grotere hit wordt als Schi Schna Schnappie, das klote krokodil! Dus downloaden die handel, en gek maken je buren! :crazy: :eyespop: :crazy:
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Tim81 |
doet het niet.... :(
Ik ben zoooooooooo benieuwd! |
|
|
| magrec |
| Heldenplaatje :D ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
doet het niet.... :(
Ik ben zoooooooooo benieuwd! |
Nu doettie het wel! :)
Met zijn allen:
| quote: | Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he!
Komt tie dan he, komt tie, komt tie dan he!
Darkraver styyyyyyyyyyyyyyyyyle! |
:crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Effe aanvragen bij Sander K. volgende keer ;) |
|
|
| Little Theseus |
Ja tis zeker dat dit een nummer 1 hit wordt.
Ik heb m gisteren gedraaid, de zaal ging plat! [edit] hij werd ook niet idioot vaak aangevraagd ofzo [/edit]
Ik merk ook dat ik de laatste tijd erg vaak in de meest uiteenlopende contexten "komt ie dan" zeg ik mn dagelijkse taalgebruik, of zelfs "mensen, woeacht effuh!".
Maargoed, op het moment wordt je echt doodgegooid met dit nummer, ik vind m al minder leuk worden en ga mn avatar veranderen naar Roman Flugel - Geht's Noch?
HET leukste liedje sinds Bjorn Svin - Enjoy the ride!!!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|