return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Darkraver - Komt tie dan he!

SnuggLe
quote:
Originally posted by robin
blijkbaar heb jij gelijk weer het idee dat ik jou topic loop aan te vallen ofzo?

JA!

Joh, gewoon het kansloze van dit nummer inzien. Dat zie ik ook wel hoor, het is vooral cynisch bedoeld dit topic. Dat mensen daar de humor niet van inzine. Kan je zien hoe triest het gestelt is met de Nederlandse muziek cq housescene.

Nummer zit echt te simpel in elkaar, iedere kleuter kan dit in elkaar draaien. Maar als je 20 bier op hebt in een kansloze kroeg, is dit volgensmij ubergrappig. Dan klinkt "Op je ballen naar de Wallen" namelijk ook goed (vooral de Live-versie), maar dat nummer schat ik wel even iets hoger in dan deze, vooral qua inventiviteit van de tekst :D :D
MennoB
hahaha

Darkraver komt komend weekend hier naar Valkenswaard, ga ik zeker even kijken!!

Kom in de discotheek waar ik vroeger altijd heen ging, en ben daar al jaren niet meer geweest.. Heb de Darkraver nooit live gezien, dus ben benieuwd :D

Niet dat ik echt van deze muziek houd, maar voor gewoon een keertje..:p
Muppy
quote:
Originally posted by MennoB
hahaha

Darkraver komt komend weekend hier naar Valkenswaard, ga ik zeker even kijken!!

Kom in de discotheek waar ik vroeger altijd heen ging, en ben daar al jaren niet meer geweest.. Heb de Darkraver nooit live gezien, dus ben benieuwd :D

Niet dat ik echt van deze muziek houd, maar voor gewoon een keertje..:p

JAAAAAAJAAAAAAA

dat zeggen ze allemaal:rolleyes:
MennoB
quote:
Originally posted by Muppy
JAAAAAAJAAAAAAA

dat zeggen ze allemaal:rolleyes:

:D

Neej ik vind deze muziek voor opstap we een keer leuk. Zelf zou ik nooit dit soort muziek downloaden, kopen, draaien enz..
Djeebie
Ik heb hem net even op de usb-stick gegooid en dan zullen we hem vanmiddag in Mokum even keihard uit de speakers laten knallen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland