|
|
| Massive84 |
| waarom kopen mensen zulke onzin? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Te kankerkansloze plaat. Slechtste dancemuik sinds die Special D hype van een half jaar geleden.
Achja...Bacardi zal er wel blij mee zijn, die zien hun omzet zeker stijgen nadat die Darknegert ineens kruiwagens vol boekingen krijgt:p |
Communiseer eens op een normale manier.
Verder is dit volgens mij gewoon voor de grap.
Dit geeft maar weer aan hoe makkelijk het is om iets de top 40 in te schieten. :) Tegenwoortdig hoef je niet zo veel singel smeer te verkopen om op een hoge notering te komen. |
|
|
| TranceFool |
| Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Grap of niet.....ik denk dat onze vriend Darkraver iig dubbel ligt van de verkoopcijfers :) |
Dat denk ik zeker ook ja :D
Ach ja, ik kan de humor er wel van inzien. Wat is hier nu zo triest aan? Alles wat in de top 40 staat is allemaal van hetzelfde niveau. Kom d'r maar op... Alles is bijna een cover, of een cover van een cover. Originaliteit is ver te zoeken. Zolang wij hier maar wat goede muziek is. Smaken verschillen.
Jammer alleen dat de edit bij de videoclip 'het' niet is...andere versies zin beter :) In de Kosten Koper en het Pakhuis vond de plaat vrijdagavond gretig gehoor bij het publiek in ieder geval :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|