|
|
| zamson |
Tja alla, postar inte så mycket här längre - antar att det har med att mitt intresse för trance svalnade och att housedjävulen har gjort ett litet besök.
Några kanske vet att jag kör en websida som heter Playitnow.net. Tänkte tipsa om att vi har ett riktigt grymt Techno set liggandes just nu från ingen mindre än Hertz aka Pierre Jerksten. Detta set kommer aldrig läggas ut för download så lyssna medans det går ! :)
http://www.playitnow.net/pages/0503hertz_index.php |
|
|
| Gate 42 |
| Skulle gärna lyssna men streamen fryser efter 10 sekunder, varje gång jag testar. Varför slutade ni med de fina winamp streamsen ni hade förrut? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lyssnar just nu... funkar fint för mig med streamen :)
[edit]
Fan låten som börjar 23.40... ljudet i den... fan tror jag har orginalet till den här hemam nånstans... typ från början av 90-talet... eller nåt sånt :)
Eller är det från min hardhouse skiva från 95... fan måste kolla upp de här...
[edit2] Runt 35.00 är en till gammal som nån gjort nån slags remake av, också från den hardhouse skivan jag nämnde innan :) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Skulle gärna lyssna men streamen fryser efter 10 sekunder, varje gång jag testar. Varför slutade ni med de fina winamp streamsen ni hade förrut? |
vi ska börja med mp3 streams snart igenistället för wma... och då hoppas det här problemet är borta .. |
|
|
| Smekbar |
| tack för tipset, det var en asskön mixsession :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|