return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Armin taas Suomeen..

MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Ja näemmä nyt yhä useampi tuottaja/DJ -tiimi käyttää läppäriä seteissään.. en nyt tiedä onko se nyt huono vai hyvä asia, vähän riippuu kai miten sitä käyttää. Ei siinä kuitenkaan ole sitä todellista DJ-fiilistä mun mielestä.

Mua ei tuo läppärin käyttö haittaa, mutta onhan se siistimmän näköistä, kun DJ soittelee levareilta. ;)
Jace2
Armin on kanssa hehkuttanut paljo tota Appleton Livea, mutta on ainakin toistaiseksi luvannut soittaa keikoilla levareilla ja cd:llä mutta katotaan onko meininki jo muuttunut kesään mennessä..? Muistaakseni ainakin se oli Appletonilla mixannut sen uuden ASOT kokkarin...
Josh_FIN
quote:
Originally posted by Jace2
Armin on kanssa hehkuttanut paljo tota Appleton Livea, mutta on ainakin toistaiseksi luvannut soittaa keikoilla levareilla ja cd:llä mutta katotaan onko meininki jo muuttunut kesään mennessä..? Muistaakseni ainakin se oli Appletonilla mixannut sen uuden ASOT kokkarin...

Juu näin on. Itse en kyllä usko että siirtyisi keikoilla softamiksaukseen.

Uusimmat ASOT -radioshowt kyllä kuulostaa siltä että olis miksattu jollain muulla kuin cd:llä tai levareilla.. :rolleyes:
skoda
Eikun Armin on niin kone äijä ei voi mitään. :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland