|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Ja näemmä nyt yhä useampi tuottaja/DJ -tiimi käyttää läppäriä seteissään.. en nyt tiedä onko se nyt huono vai hyvä asia, vähän riippuu kai miten sitä käyttää. Ei siinä kuitenkaan ole sitä todellista DJ-fiilistä mun mielestä. |
Mua ei tuo läppärin käyttö haittaa, mutta onhan se siistimmän näköistä, kun DJ soittelee levareilta. ;) |
|
|
| Jace2 |
| Armin on kanssa hehkuttanut paljo tota Appleton Livea, mutta on ainakin toistaiseksi luvannut soittaa keikoilla levareilla ja cd:llä mutta katotaan onko meininki jo muuttunut kesään mennessä..? Muistaakseni ainakin se oli Appletonilla mixannut sen uuden ASOT kokkarin... |
|
|
| Josh_FIN |
| quote: | Originally posted by Jace2
Armin on kanssa hehkuttanut paljo tota Appleton Livea, mutta on ainakin toistaiseksi luvannut soittaa keikoilla levareilla ja cd:llä mutta katotaan onko meininki jo muuttunut kesään mennessä..? Muistaakseni ainakin se oli Appletonilla mixannut sen uuden ASOT kokkarin... |
Juu näin on. Itse en kyllä usko että siirtyisi keikoilla softamiksaukseen.
Uusimmat ASOT -radioshowt kyllä kuulostaa siltä että olis miksattu jollain muulla kuin cd:llä tai levareilla.. :rolleyes: |
|
|
| skoda |
| Eikun Armin on niin kone äijä ei voi mitään. :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|