|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Het kan haast niet anders:toothless
Het zou mij aangenaam verrassen als deze van dezelfde kwaliteit zal zijn als die van deel 1 t/m 3. |
Mij ook ja
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
en die tracklist van Tim is natuurlijk ruk en verzonnen... dat was ook al in de andere thread gezegd idd |
Ik zei ook "in de trant van" ... |
|
|
| Asperge |
| Die sample die host ik voor het tiesto tracklist archive vandaar dat de kwaliteit zo ruk is:p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by subtrance
dit vind ik het enige nummer van die zogenaamde lijst die ook isos waardig is....alleen is ie veel te oud en zal die er ook echt niet op staan...
|
wat een gelul zeg, omdat hij te oud is staat hij er echt niet op. :o
Op ISOS 3 staat ook een nummer uit '99. En ik verwacht dat Roads er wel op komt |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Op ISOS 3 staat ook een nummer uit '99. En ik verwacht dat Roads er wel op komt |
hehe kom niet aan Remy's favoriete nummer! :clown: |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by Remy D
world clique - don't do it is idd uit 99 of 2000 daar heb je gelijk in. toch zie ik het in deze tijd niet zo snel meer gebeuren maar we zullen zien!
overigens zou ik het wel helemaal te gek vinden als hij er op zou staan aangezien het ook 1 van mijn favoriete platen is... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|