return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)

Original
Ik heb beide cds nu uitvoerig beluisterd, sochtend, savond, snachts, Thuis en in de auto met ogen open en dicht (dit laatste niet in de auto), nuchter en alles behalve..

En ik moet zeggen ik vind het een prima cdtje. Niet super gemixed en sommige plaatjes wat hoog gepitched, maar toch heeft het wat. Ik ga em ook wel kopen denk ik, al is het alleen al om aan de release party terug te denken en omdat hij mooi staat naast die andere 3.
Asperge
quote:
Originally posted by Roger
ik snap je punt even niet... waarom zijn strakke mixen saai:conf: Wat is daar in hemelsnaam mis mee:confused: sorry dit gaat echt te ver.. dat je tiesto verafgod oke.. maar dat je andere djs afkraakt omdat ze foutloze cds maken:clown:

btw ik heb het juist andersom, ik luister armins cds juist wel regelmatig terug en tiesto's cds(mp3's) echt nooit!

Ik verafgod tiesto helemaal niet, mijn punt is dat armin zo fantasieloos mixt, zo recht toe recht aan, dat gaat bij mij vervelen....

bij tiesto mag het dan soms niet netjes zijn, maar de ene keer is het een lange overgang, dan weer een korte ruwe om een versnelling hoger te gaan, dat is mijn punt...

tiesto is op dit moment nog een van de weinige trance djs die mij kan boeien, gewoon omdat hij gevarieerd draait(prog, trance, techtrance) en zijn platenkeus mij dan denk ik toch beter ligt (weinig saaie anjuna, armada meuk zeg maar:p )

De enige cd van Armin die mij niet is gaan vervelen is boundaries of imagination, die blijft echt goed met de ene klassieker na de andere.

Maarja zoals al eerder gezegd, ieder zijn ding:)
Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Ik verafgod tiesto helemaal niet, mijn punt is dat armin zo fantasieloos mixt, zo recht toe recht aan, dat gaat bij mij vervelen....

bij tiesto mag het dan soms niet netjes zijn, maar de ene keer is het een lange overgang, dan weer een korte ruwe om een versnelling hoger te gaan, dat is mijn punt...

tiesto is op dit moment nog een van de weinige trance djs die mij kan boeien, gewoon omdat hij gevarieerd draait(prog, trance, techtrance) en zijn platenkeus mij dan denk ik toch beter ligt (weinig saaie anjuna, armada meuk zeg maar:p )

Volgens mij moet je echt eens vaker naar armin luisteren, want zo fantasieloos zijn armins mixen ook weer niet:rolleyes: Hij maakt zowel langzame geleidelijke mixen als snelle abrubte mixen, maar misschien is dat je nooit opgevallen omdat die mixen soms zo strak zijn dat je het niet echt merkt:) In tegen stelling tot tiesto (iig op deze cds) waarbij je wakker schiet uit je droom bij ongeveer elke overgang

Over de platenkeuze heb je wel een beetje gelijk, want ik vind af en toe ook dat armin meuk draait(ENMASS:clown: ) Maar daar in tegen heeft tiesto er ook niet altijd even mooie plaatjes tussen zitten vind ik. Neigt soms wat naar de kazige kant..

Nu moet je niet gaan denken dat ik een totale armin aanbidder ben en nergens anders naar luister, want dat is niet zo. Maar wie ik kies tussen deze 2 nederlandse bekendheden is nu wel duidelijk:)
Roger
hmm oke..we zijn in een eindeloze discussie beland:o
Asperge
quote:
hmm oke..we zijn in een eindeloze discussie beland:o

Idd en veel zin heeft het toch niet, ieder zijn ding:D

quote:
Volgens mij moet je echt eens vaker naar armin luisteren, want zo fantasieloos zijn armins mixen ook weer niet:rolleyes: Hij maakt zowel langzame geleidelijke mixen als snelle abrubte mixen, maar misschien is dat je nooit opgevallen omdat die mixen soms zo strak zijn dat je het niet echt merkt:) In tegen stelling tot tiesto (iig op deze cds) waarbij je wakker schiet uit je droom bij ongeveer elke overgang

Over de platenkeuze heb je wel een beetje gelijk, want ik vind af en toe ook dat armin meuk draait(ENMASS:clown: ) Maar daar in tegen heeft tiesto er ook niet altijd even mooie plaatjes tussen zitten vind ik. Neigt soms wat naar de kazige kant..

Nu moet je niet gaan denken dat ik een totale armin aanbidder ben en nergens anders naar luister, want dat is niet zo. Maar wie ik kies tussen deze 2 nederlandse bekendheden is nu wel duidelijk:)

Misschien vervelen die overgangen wel omdat het tegenwoordig allemaal 13 in een dozijn trance is wat hij draait (okee ik geef toe armin doet zijn best af en toe af te wijken maar wat hij dan draait bevalt me nog minder(smells like teen spirit:p )), dat zoveel op elkaar lijkt:clown: Want ik moet eerlijk toegeven vroeger vond ik Armin echt goed (2002<) Maarja misschien komt het ook wel omdat er een overkill Armin sets is...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland