|
|
| Roos22 |
| vanochtend gekocht en ik vind 'm wel lekker klinken! Lekker zomers. :p |
|
|
| SnuggLe |
Ben nu thanks to ' a certain someone ' hier op het board (thank you ;)) hem ook aan het luisteren.
Kan me wel vinden in de commentaren: niet super gemixed, maar wel het oude ISOS gevoel.
Vind cd 1 die track van de Wighhomy Brothers wel cool. La Noche van Coca & Vila ook wel een echte ISOS track overigens. Verder ben ik nog niet ;) |
|
|
| moogwai |
| Vandaag maar weer eens geluisterd in de trein. De eerste 7 tracks van CD1 zijn echt super. Daarna zakt de cd wat in, behalve die ongelooflijk vette Luke Chable remix, Arcadia (die jammergenoeg wel gecut is) en The Love We Lost! CD2 vind ik nog steeds maar matigjes, dit is niet echt mijn stijl trance, terwijl ik bijvoorbeeld een Jonas Steur - Silent Waves wel helemaal geweldig vind! En het mixen kan idd beter. Al met al een wel een leuke cd, maar ik ben dan toch meer een fan van Armin's ASOT 2005 :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Roger
nou de gemiddelde set van dj rotjeknor vind ik nog wel beter gemixed als dit. maargoed als ik hier langer mee door ga krijg ik een ontzettende flame dus ik hou wel op;)
goed! ieder zn ding |
ik geef je helemaal gelijk, ik kon er ook niet tegen en heb hem vanmiddag geruild voor Hitzone 31. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik geef je helemaal gelijk, ik kon er ook niet tegen en heb hem vanmiddag geruild voor Hitzone 31. |
:toothless
hitzone: isos pwner:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|