return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)

Asperge
Ik ben het met ei eens, tiesto zijn cds hebben nog iets warms, beter dan al die kille saaie computermixen die bv. armin de laastste jaren uitbrengt, daarom luister je over een jaar ook niet meer naar die cd van armin terwijl je tiesto zijn cds over een jaar nog wel eens opzet.

Maarja ieder zijn ding:)
DJ_Siesta
vind het een leuke cd maar ik krijg kippenvel van de overgangen. zwaar lelijk :nervous:
magrec
quote:
Originally posted by Asperge
Ik ben het met ei eens, tiesto zijn cds hebben nog iets warms, beter dan al die kille saaie computermixen die bv. armin de laastste jaren uitbrengt, daarom luister je over een jaar ook niet meer naar die cd van armin terwijl je tiesto zijn cds over een jaar nog wel eens opzet.

Er zijn anders genoeg dj's die zonder computers strakke mixen op hun cd's hebben staan.
Matthijs
quote:
Originally posted by Asperge

mee eens, ik stoor me er ook zeker niet aan.
Wat de CD's betreft: toch wel echt ISOS! Zoals ook al eerder gezegd vind ik die Andy Moor remix van My World ook niet echt denderend, het origineel van die plaat is echt vele malen beter. Ahmet Ertenu - Why, Coca & Villa - La Noche en Allure - The loves we lost zijn wel echt vette platen! :crazy:
Little Theseus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vind het een leuke cd maar ik krijg kippenvel van de overgangen. zwaar lelijk :nervous:

Helemaal eens, echt sneu gewoon, snap niet dat je dit uit durft te brengen, hij mixt live zelfs nog beter.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland