|
|
| drpeer_holland |
| heb hem ook besteld, dus hopelijk komt ie morgen binnen :) |
|
|
| BaRTeZ |
Kan iemand mij misschien vertellen wat de 'doelstelling' van deze cd is? De titel 'In Search Of Sunrise': gaat dat over lekker doortrancen tot de zon weer op komt? Of juist het zomeravond gevoel?
Als ik de cover van deze cd bekijk zie ik namelijk een zwoele zonsondergang, schitterende rood/paarse gloed. Daarnaast heb ik me de laatste weken lekker gemaakt met ISOS3, een heel lekker (vrij rustig) album, die bij mij het relaxte zomeravond gevoel naar boven haalt.
Maar na het luisteren van ISOS4 krijg ik een heel ander gevoel. Ik heb het idee dat we met onze vriendengroep ergens aan de Spaanse Costa zijn. Waar we, met een fles bier in de hand, springend en opgetogen door ons appartement heen gaan, op zoek naar kleren die nog wel een avondje meekunnen. Scheren en haren kammen terwijl je meegalmt met een tof trance plaatje.
Ik had van tevoren het idee van ISOS4 dat het een mooie, rustige trance plaat zou worden die je opzet als je met wat vrienden en vriendinnen op een zwoele zomeravond lekker aan het strand zit te ouwehoeren. Helaas is het dat dus niet geworden. Deze CD had net zo goed Magik 8 (Lite) genoemd kunnen worden.
Neemt niet weg dat het wel een lekkere cd is, die iedereen zeker in de pocket moet hebben voor de lange reis naar Zuid-Europa (echte diehards gaan met de auto/bus) en ook op de vakantie bestemming zal 'ie zeker van pas komen!
(ow ja, zonde dat er geknipt is in Grayarea Ft. Erik Shepard - Gravity!) |
|
|
| Asperge |
| Lekkere cds wat mij betreft, passen misschien niet helemaal in het ISOS concept zoals al vaker aangegeven maarja... |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | article number artist title items ordered order status
17140 Dubbel CD DJ Tiësto In Search of Sunrise - Volume 4 1 verzonden |
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| tot nu toe kan cd2 me niet echt boeien, cd1 daarentegen wel, zitten relaxte nummers tussen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|