|
|
| arjoderoon |
heb net mn kaarten gekocht voor 10-05-05 als ie in the palace in groningen komt plaatjes draaien. geinig, zo'n feestje op dinsdag.
ben benieuwd hoe erg het "kindergehalte" er zal zijn... twee jaar geleden was dat al te erg in the palace. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
heb net mn kaarten gekocht voor 10-05-05 als ie in the palace in groningen komt plaatjes draaien. geinig, zo'n feestje op dinsdag.
ben benieuwd hoe erg het "kindergehalte" er zal zijn... twee jaar geleden was dat al te erg in the palace. |
Ik las het net idd.. morgen ook ff kaarten halen, lang geleden dat ik daar geweest ben, zin an.. hopen idd dat het niet zo pokkedruk is als toen..
Tiestoooooo :toothless |
|
|
| arjoderoon |
| weet niet op welke avond het kinder gehalte het hoogst zal zijn.. de maandag is toch al een stap avond, de dinsdag wat minder.. dus is een beetje een afweging. de maandag kan ik niet en de dinsdag lijkt mij relaxter. |
|
|
| Fkwebeman |
eigenlijk kan het me ook weinig boeien hoe druk het wordt..
ruimte maken we wel :toothless
Bovendien zien we de grote dj's hier niet zo vaak, dus als er dan eens een is, moeten we er natuurlijk heen. |
|
|
| JunKX |
Onzar, de maandag is veel mooier!
Stond gister in de Plato om die kaarten te kopen, stonden 2 Anita's achter mij die ook naar dat feestje gingen omdat "hij zo'n leuk koppie heeft". Nouja, kneiterhard maar op ignore dan en eigen feestje bouwen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|