|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Loopt het al hard dan? Ik moet ook nog 2 kaartjes halen. |
| quote: | Originally posted by Disney
Geen idee, maar ga 100% dus dan kan ik net zo goed maar meteen een kaartje halen. Je slaat jezelf voor je kop als je te laat bent straks... |
PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor :thepirate |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor :thepirate |
Ik zit toch pas op 2x? :D
Ik haal ze volgende week wel ;)
....maar natuurlijk hoop ik op gastenlijstplaasten :p |
|
|
| basvh |
Klasgenoot had nog gastenlijst plekkie over dus ben er ook bij!
Beter! |
|
|
| Partyhardy! |
| Goed vermaakt hier, leuk feestje maar geen topper. Erg vet toen Felix da Housecat The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) draaide :cool: Verder vind ik het maar een hitjes draaier, overgewaardeerd dus... Hij draaide zelfs Gehts Noch... |
|
|
| Djeebie |
| Ik vind die Housecat ook maar niks. Vorig jaar op Lowlands was hij ook strontvervelend bezig. De hele tijd de muziek zachter zetten en de bassen continu wegdraaien. Echt irritant. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|