return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Novalectra [Extrema] - Eindhoven (14/15 mei)

tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Loopt het al hard dan? Ik moet ook nog 2 kaartjes halen.

quote:
Originally posted by Disney
Geen idee, maar ga 100% dus dan kan ik net zo goed maar meteen een kaartje halen. Je slaat jezelf voor je kop als je te laat bent straks...

PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor :thepirate
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor :thepirate

Ik zit toch pas op 2x? :D
Ik haal ze volgende week wel ;)
....maar natuurlijk hoop ik op gastenlijstplaasten :p
basvh
Klasgenoot had nog gastenlijst plekkie over dus ben er ook bij!

Beter!
Partyhardy!
Goed vermaakt hier, leuk feestje maar geen topper. Erg vet toen Felix da Housecat The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) draaide :cool: Verder vind ik het maar een hitjes draaier, overgewaardeerd dus... Hij draaide zelfs Gehts Noch...
Djeebie
Ik vind die Housecat ook maar niks. Vorig jaar op Lowlands was hij ook strontvervelend bezig. De hele tijd de muziek zachter zetten en de bassen continu wegdraaien. Echt irritant.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland