|
|
| moogwai |
| he.. altijd dat uitstellen :(... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed :D |
|
|
| joesterizor |
| hoveel worden er geperst van Simulated en welke (re)mixen zullen erop staan?Ik neem aan de V.ision remix en de original. klopt dit?? |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by moogwai
he.. altijd dat uitstellen :(... maar goed... hopelijk draait Marco V vanavond G.O.D.D. dan vind ik het goed :D |
En dat deed ie moogwai! :eyes: Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man :whip: .
Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan)
grtz,
TNG |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by tango
En dat deed ie moogwai! :eyes: Hij zette in dat uurtje dat ie had echt wel een lekkere set neer. Nieuwe katana,nieuwe collusion,godd,PPK etc. Johan Gielen vond ik echt stukken minder, maar het publiek blijkbaar van niet, leken wel engelse tafarelen op het eind man :whip: .
Weet je trouwens wat dat eerste nummer van hem was, met die vrouwen stem en die droge diepe bass. (ik ken hem ergens van, maar weet niet meer waarvan)
grtz,
TNG |
Ja, hij heeft zeker godd gedraaid.. lekker nummer zeg.. eerste keer dat ik 'm "live" hoorde. Ik vond het uurtje wel kort.. maar het was zeker lekker :) Boca - Miami had ie ook nog gedraait.. maar verder herkende ik zeer weinig, oftewel veel nieuw spul :) Ik had eigenlijk verwacht dat hij wat bekender spul ging draaien.
Het was wel kut dat Gielen een kwartier te laat was... maar hij draaide wel lekkere nummers... zoals M.O.R.P.H en Bush.... weet jij wat dat ene nummer was, met vocalen 'Techno' of zoiets.. en een bass die Joyenergizer overtreft :)
Mental Theo was ook lekker aan 't beuken... ook een vette remaken van Stars gehoord en uiteraard ook Wonderfull Days 2001... altijd leuk die nostalgie nummers :D
Maar echt het was de 1e keer in de Time-out dat ik GEEN R&B heb gehoort de hele avond.. eindelijk :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
grtz,
TNG |
Nieuwe Katana. ik wil ik wil!!!!:D:D. of bedoel je Fancy Fair?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|