return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Marco V nieuws

Henkie_henk
mmm vorige week donderdag draaide ie die ook nog.. maar dan een of andre mix daarvan.. wel fat.. (of ik ben gek en moet het verkeerd gehoord hebben??.. *BeLLie*?)

Maarja leuk als je die rip al 600 jaar hebt en dan 700 jaar later ooit een x de officiele rel komt :p
Mysteric
Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". Dattie daar ook een hoop tijd in steekt. We shall see
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Mysteric
Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion".

Daar zal die nieuwe plaat van m ook wel van zijn. Die mega vette brute 'alles uit de weg slaan'plaat. Damn, wat is ie goed.

Nee, ik weet de titel ook niet. Ik heb m geripped van een Marco_V_-_Live_at_IDT_Radio-CABLE-11-09-2001-TWCMP3 , dan deel 2 Min 45 tot 52 ofzo. Echt een wereld nr.
rellivisit
En zoals altijd is bijna alles geproduceerd door benjamin. Maar ja, naam verkoopt nou eenmaal en aangezien producer benjamin niet echt de beste naam is.....MARCO V dan maar he. Tis echt waar, betrouwbare bronnen. Namelijk de maat van benjamin, tada.
M_Peror
De website van Innercity heeft een gave remix van GODD als "achtergrondmeziekske" -- dat suggereert dattie thema van Innercity wordt... In dat geval kannie dus maar beter voor eind december af zijn :)
Ben benieuwd.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland