|
|
| Henkie_henk |
mmm vorige week donderdag draaide ie die ook nog.. maar dan een of andre mix daarvan.. wel fat.. (of ik ben gek en moet het verkeerd gehoord hebben??.. *BeLLie*?)
Maarja leuk als je die rip al 600 jaar hebt en dan 700 jaar later ooit een x de officiele rel komt :p |
|
|
| Mysteric |
| Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". Dattie daar ook een hoop tijd in steekt. We shall see |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ik begreep dat Marco ook al bezig was met de opvolger van de V.ision-serie: "con:fusion". |
Daar zal die nieuwe plaat van m ook wel van zijn. Die mega vette brute 'alles uit de weg slaan'plaat. Damn, wat is ie goed.
Nee, ik weet de titel ook niet. Ik heb m geripped van een Marco_V_-_Live_at_IDT_Radio-CABLE-11-09-2001-TWCMP3 , dan deel 2 Min 45 tot 52 ofzo. Echt een wereld nr. |
|
|
| rellivisit |
| En zoals altijd is bijna alles geproduceerd door benjamin. Maar ja, naam verkoopt nou eenmaal en aangezien producer benjamin niet echt de beste naam is.....MARCO V dan maar he. Tis echt waar, betrouwbare bronnen. Namelijk de maat van benjamin, tada. |
|
|
| M_Peror |
De website van Innercity heeft een gave remix van GODD als "achtergrondmeziekske" -- dat suggereert dattie thema van Innercity wordt... In dat geval kannie dus maar beter voor eind december af zijn :)
Ben benieuwd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|