return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Het "Grote Blunders!" topic!

SnuggLe
Oke, dus, ik moest ook weer eens een topic maken, en met de zegen van een niet nader te noemen persoon open ik dus deze thread:

quote:
haha doe eens creatief zou ik zeggen :p

Oftewel:

Wat was je grootste blunder, en waarom?
Of: wat vond je een dikke blunder (tv, voetbal of wat dan ook, heck, zelfs het forum hier?!)

Ik zal even aftrappen:
Vorige week dus feestje gehad omdat ik mijn bul had gehaald, en ik kreeg wijn van wat mensen. Nu ben ik TOTAAL geen wijndrinker, maar een whiskydrinker. Wijn, bah, het kan wel, maar liever niet. Sta ik met een huisgenoot te praten, zeg ik dat dus...dat ik het kansloos vind dat ik van bekenden/vrienden wijn krijg, terwijl ze weten dat ik dat niet drink. ZEgtie: "Laten wij nou net een fles wijn gekocht hebben, toch nog als klein cadeau voor je afstuderen...."

:toothless :toothless :toothless dus ...... :D
Remy D
hahaha toch grappig Bram voor jou een blunder en voor mij zijn dat juist de momenten om mensen in de zeik te nemen en te shockeren :tongue2
jp
Video or stfu
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
hahaha toch grappig Bram voor jou een blunder en voor mij zijn dat juist de momenten om mensen in de zeik te nemen en te shockeren :tongue2

Tis een blunder dat jij geboren bent :p
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tis een blunder dat jij geboren bent :p

hahaha dat is zeker waar, word veel over gepraat in de familie... :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland