|
|
| nwopper |
Ben nooit echt dronken geweest dus echt lompe dingen heb ik niet echt meegemaakt daardoor. Wel eens onderuit gegleden op een volle dansvloer. Komt er eenhalfbezopen gast naar me toe: 'Sjeeeezzzz....wil je dat nog ns doen?'.
Oh ja. En ik was ooit in Belgie (Wallonie, niet Vlaanderen, alles was Frans) voor mijn stage (NOB) en we zaten daar in het restaurant en daar zat ook een stel met zo'n klein kutkeffertje. Dus ik zeg iets over dat hondje, gebruikend de woorden: 'Kuttelikkertje' en 'keffetje'. Er natuurlijk van uitgaand dat ze Franstalig waren......neej, t waren Nederlanders....
Die van die snor was wel heel erg lomp, Theseus! :haha: |
|
|
| TranceZoner |
Ik heb ook nog wel iets in de sfeer van Franse dingetjes...
Ik was in Parijs met me klas, zo een dag voor DE 11 september, en wij n beetje voetballen enzo op n pleintje, voor een (let wel) Frans Joodse Kerk. Dus komt er zoon nonnetje aan gelopen en ik zeg heel stoer: 'Hey zoon theedoek wil ik ook wel'. De jongens lachen natuurlijk, enfin, komt dat vrouwtje op me afgelopen en zegt zoiets van: 'Ik kan je wel verstaan hoor'.........
:(
Een NEDERLANDSE NON in EEN FRANSE WIJK uit EEN FRANS JOODSE KERK...
What are the odds??:mad: |
|
|
| Muppy |
| tja je eigen taal blijven praten tegen anderen in de veronderstelling dat ze je toch niet snappen daar ken ik er ook nog wel een paar van! |
|
|
| New Wave |
| Heeft iemand wel eens een hoorbare scheet gelaten op het moment dat er 5 bloed geile vrouwen naast je staan. (in schaars gekleedde outfit)? Ik ging een keer door mijn hurken en hij schoot er perongelijk uit. Gek genoeg schoten we met zijn 6en in de slappe lach maar mijn hoofd was nog nooit zo rood. :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heeft iemand wel eens een hoorbare scheet gelaten op het moment dat er 5 bloed geile vrouwen naast je staan. (in schaars gekleedde outfit)? Ik ging een keer door mijn hurken en hij schoot er perongelijk uit. Gek genoeg schoten we met zijn 6en in de slappe lach maar mijn hoofd was nog nooit zo rood. :D |
Had die persoon die die scheet liet soms speciaal gekruide spare-ribs gegeten? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|