return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Het "Grote Blunders!" topic!

Muppy
ja er komt me er nu wel een bovendrijven die ook wel ernstig is op zich...

ik ga wintersporten, leuk meisje in mn ski-klas, laatste avond wat drinken, ik probeer haar te zoenen, zij wend dr hoofd af (op zich al ernstig), afijn verder nie meer gezien (gelukkig)

jaar later, ik ga skieen (geen les meer) sta ik met mn pa in de rij voor de lift...wie staat er naast me?
ouch!:eek:

(en ze zei nog gedag ook)
Roger
oke als we het toch over blunders met vrouwen gaan hebben..

een hele tijd terug kwam ik een meid tegen met uitgaan. een hele tijd mee staan praten.. eigelijk de hele avond mee opgetrokken
vraag ik het aan het einde haar nummer, vond haar best leuk enzo..

bleek het gewoon dat ze pot was:whip: :whip: :whip:
Muppy
quote:
Originally posted by Roger
oke als we het toch over blunders met vrouwen gaan hebben..

een hele tijd terug kwam ik een meid tegen met uitgaan. een hele tijd mee staan praten.. eigelijk de hele avond mee opgetrokken
vraag ik het aan het einde haar nummer, vond haar best leuk enzo..

bleek het gewoon dat ze pot was:whip: :whip: :whip:

oeeeeh deze blunders zijn altijd zuur jonge!:eek:
Roger
quote:
Originally posted by Muppy
oeeeeh deze blunders zijn altijd zuur jonge!:eek:

vertel mij wat:rolleyes:
heb er nog trauma's van:nervous:
Phat B
om nog maar n stapje verder te gaan met blunders...

ik en mn meissie liepen n keer in n bos, niet groot maar wel onbekend en afgelegen. Het was harstikke warm en we dachten ach laten we eens gek doen. Dus wij in de bossen onze gang gegaan. Daarna netjes terug naar huis. Kreeg ik 's avonds toch last van muggebulten. Da jeukte, ni normaal zeg, heel de nacht ni geslapen. Volgende dag naar school, en de jeuk werd alleen maar erger. Bleek dat ik tijdens onze 'hobby' iets van 30 keer gestoken ben en daardoor een allergische reactie heb opgelopen. Heel mn benen rood en onder de bulten:nervous:

en de mensen maar vragen; "wat heb je gedaan???" uhhhh....:( :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland