return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Het "Grote Blunders!" topic!

Little Theseus
Mijn ergste blunders zijn niet geschikt voor dit forum :wtf:
Maar ik was recent dronken (goh)
Op een gegeven moment was het bier in huis op.
Dus we gaan naar de kroeg op de Nieuwmarkt, er waren die avond wat gasten, waaronder 2 meiden, 1 lekkere en 1 lelijke (ze had een snor!)
Toen we bijna naar de kroeg gingen heb ik met mn bezopen harses dat meisje met snor mijn philishave gegeven en gezegd "ga je eerst maar scheren, je hebt een SNOR!"
Kaidreas
^hahahahahaha jeeeeeeees, Super rolfmao

was dat ook niet een van jullie dat in een burger king, het personeel bevuilde met een hoopje mayonaise??? kweet het hele verhaal niet meer juist. ma het was wel super grappig.
tango
Tja, eigenlijk best veel van dit soort dingen meegemaakt, maar eentje die me lang zal bijblijven was er een op mn werk. Daar was een nieuwe medewerkster die uit een dorp in de buurt kwam. Dus in de pauze vroeg ze een keer aan mij of ik wat mensen kende uit het betreffende dorp. Ik begon dus een aantal namen te noemen die ze bijna allemaal kende, maar ik kende nog iemand waar ik de naam niet meer van wist. Dus ik begon die persoon te omschrijven 'ze was echt heel erg dik en lelijk, zag er altijd behoorlijk ranzig uit en was altijd met die & die'. Toen zag ik dat meisje al een beetje raar kijken totdat ze met het antwoord kwam 'Ja die ken ik wel, dat is mijn zus..........' Halve kantine in een scheur natuurlijk en ik heb mn pauze toen maar iets ingekort :stongue:
Muppy
^^^^^^^^best kansloos...

een enorme blunder...tjah ik heb op dit moment niet echt een idee...moek nog ff over nadenken!
TranceZoner
Laat ik eerst zeggen dat ik -over het algemeen- een hekel heb aan christenen, omdat (ja kom maar met die flames) echt waar alle lui die ik ken altijd onbetrouwbaar, arrogant zijn. Ik weet dat ik nu bepaalde mensen tegen de schenen schop, maar ik vertel nu wat MIJN ervaringen zijn met die mensen, en ja tuurlijk is het niet objectief. Wij noemen dat soort lui hier 'Cocksen', naar een of andere dominee ofzo, om dus zeg maar dat soort onbetrouwbare, 'achter de ellebogen'-lui een naam te geven.

Ik vertelde dit dus ook aan iemand die de zelfde werkcolleges als mij volgt, zegt ie opeens: 'Ow, ik voel me er anders prima bij....'

Bummmer......:p

Maar het is n goede gast, en ik weet zeker dat ook niet alle christenen zo zijn, maar hij is in ieder geval n supergast, dus misschien tijd om mijn vooroordelen jegens die mensen te laten varen... :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland