return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Trance Appreciation Thread

Gladius
eigenlijk bestond zulke thread nog niet hé. (buiten 'right now' & 'reviews')
waar zit hier de good old TRANCEaddicts?! gewoon even kort posten waar ge deze dagen zoal nog kunt van genieten qua trance, oud of nieuw, maakt niet uit. lijsten, argumenten, punten, ge doet maar! maar laat die progheads even zien wat uplifting trance nog waard is!! ;)

kzal dan maar van wal steken:

Envio - Sunlight Theory
zalige plaat! als de melodie begint op 6:26! pfoeh, zoiets op een evenement horen is zot worden denk ik. Beste van envio na 'touched by the sun' imo.

Lustral - Solace
ahhh, lustral, altijd zalige vocals, en dit is geen uitzondering. Als dit cheese is smeer ik morgen met plezier m'n bokes met kaas nondedju!
Kaidreas
^hehehehe, tmoest er is van komen.

ik sta tegenwoordig gewoon wild van die mike-massive motion, voor de rest ben ik eigenlijk niet meer zo op de hoogte van heel het muziek gebeuren in het trance- of prog-dom
Eagle`
Tenigste wa hier echt constant in loop staat is Kuisma producties, geweldige diversiteit van deze kerel

:eyespop:
Jasperovitsj
Pulser - Point of impact

Hoewel het heel erg lijkt op een M.I.K.E. productie vind ik het wel een sterk nummer! Waarschijnlijk omdat het op een M.I.K.E. plaat lijkt, maar toch :o
TOR
Armin van Buuren - Birth of an Angel
Jonas Steur - Castamara
Phynn - Lucid
M.I.K.E. - Massive Motion (Enter Ku Remix)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium