return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Gästlista MarcoV Preparty

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Så, vi kör en volym så det faktiskt går att prata samtidigt, för vi har ju trots allt festen för att snackas ju :)

Sant

quote:
Originally posted by sipowitz
Verkar vara en hel del som vill spela under festen så vad tycker ni, ska vi vara lite organiserade med spellista? Jag gör härmed slag i saken och ställer mig till listan till de som inte ska spela haha

Jag ställer mig såklart till listan bland dom som vill spela...
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...
Tar gärna en sån här chans även om det mest är på kul...

CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är (läs: var) ju bara bedroom DJ & får aldrig möjlighet att spela på nån fest...

jaså? sa du inte att du brukade lira med nån kompis på en klubb? ...men i så fall får vi ändra på saken! ;) det kommer ju ett par trevlia TA's från Holland, Danmark och Ungern som i sin tur har en och annan kontakt. ta ett snack med dom vet jag :)

Kris Onel (DK) vs Jazper (NL)
Progresia (SWE)
Christian Slater (HU)

dessa är de internationella TA's som gärna lirar en stund var. skulle tiden dock bli för knappt får någon av dom avstå såklart, det är ju trots allt en SWETA fest :) jag ska i alla fall avstå :p

OBS!
det kommer finnas 2 vinylspelare och 1 CD spelare på plats! :cool:
Laszlo
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...

Liten korrigering:

- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
------------
29pers (30)

Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
för helvete steve...stoppa i dig lite vitlök och koka lite te så ska du se att allt blir bra...
Jag åker ensam - alla polarna har bangat. Jävla nissar...

Jag kör stenhård kur på Echinagard och C-vitamin... vitlök gillar jag inte så det skulle inte falla mig in att hålla på med sånt trams. :eyespop:

Fan taskigt av polarna att banga ur, varför ens säga att man ska med om man ändå bangar, inga clubbers de inte.
WoberT
Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg :(. Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen :(. Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden