|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Van die pralinekes met likeur in misschien.
Ma ik heb tegenwoordig nen degout van Fiero. Ben daar vroeger paar keer stevig ingevlogen, maar moet da nu nimeer hebben. |
kheb daar zoiezo al nen degout van, jakkes |
|
|
| pooley |
kriekejenever :/
zelfs gene kriek kan/wil ik rieken :/ |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ma ik heb tegenwoordig nen degout van Fiero. Ben daar vroeger paar keer stevig ingevlogen, maar moet da nu nimeer hebben. |
ben dat nu ook een beetje beu gedronken tbh, te zoet, ma af en toe kan ik dat nog eens appreciëren
wat ik nu echt ni meer kan drinken - pisang :nervous: me ni echt ziek in gedronken ma gewoon eens n keer echt vieze pisang gehad, met heel felle bananensmaak en ik lust sowieso al geen fruit.. :o |
|
|
| djcresto |
| vroeger dronk ik altijd vodka orange, maar da moet ik ook niemeer hebben. Geef me nu maar vodka lemon of redbull |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
ben dat nu ook een beetje beu gedronken tbh, te zoet, ma af en toe kan ik dat nog eens appreciëren
wat ik nu echt ni meer kan drinken - pisang :nervous: me ni echt ziek in gedronken ma gewoon eens n keer echt vieze pisang gehad, met heel felle bananensmaak en ik lust sowieso al geen fruit.. :o |
Mja pisang ben ook sowieso ni zot van. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|