return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 
Wie is de slechtste dj?

Dj Lex
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.

-1!
TranceFool
quote:
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.

:haha:
SnuggLe
quote:

:toothless :toothless :toothless
Tom Lont
Ik heb Ton TB toen bij de Just Be release party van Tiesto voor het eerst gehoord, wat een afknapper, totaal geen opbouw in zijn set. Andere sets van hem konden mij ook al niet boeien :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland